Tuesday, April 29, 2008

Mata Lebam!

Aku kat opis neh..patutnye pagi ni ader presentation PL2 utk Bil Pelbagai tp td br jer En Rosli wat call aku wat kejutan..dia ckp kemungkinan besar x jadi present untuk PL2 hr neh..adeih..aku kecewa teramat sgt..uhuks..bygkan la..aku berjaga smp pagi setiap hari bersengkang mata utk siapkan modul ni pd waktu yg ditetapkan..smp pg td aku berjaga smp kol 6 pg utk siapkan..tetiba x jd present plak..huuu..xper la mungkin ada hikmah di sebalik ini suma..mungkin Allah menyelamatkan aku drp kena baham ngan org2 MPK hr ni..hehe...

Satu perkara yg aku notis bler aku keje kat sini..bekerjasama ngan bebudak EsRA..they really practice work in team..Paling terharu skali pg td la..aku br terigt yg aku ader ubah skrin..tp Ema dh documented yg lama..huuu..aku call Said..mintak pendapat..last2 pas derang bincang..derang nk tlg print out kan skrin br and add as appendix..huuu..terharu aku..derang tlg..bukan tu jer..slalunye kalo aku stuck or nk mintak pendapat..derang mmg x kedek..aku suka mintak tlg ngan derang..wpon kekadang aper yg aku tnya tu cam bodo je..uhuks..

Bak kata En Rosli..kita bekerja ni dalam satu team. Katakanlah football team..x suma org jd scorer.. kekadang defender pon bole assist scorer utk jaringkan goal..hurm..korg paham x aper yg aku cuba smpkan ni?..huuu..kesimpulannye..lam satu pojek, teamwork mmg penting.

Bler kat sini br aku rasa ader teamwork tu..x mcm b4 ni..b4 ni aku rasa aper yg di buat utk kepentingan diri memasing je...ader byk lg aku nk tulis..tp aku cam ngantuk gler skang..En Rosli pon x call balik utk bg keputusan yg kitaorg kena g sana ke x...huu..nk turun kat keter jap..amik laptop..

No comments:

Related Posts with Thumbnails