Tuesday, November 11, 2008

Vietnam I

Of all country in this world..y I chose to go to Vietnam?..me also dunno the answer..LoL..but i don't care much bout that..because this was my first time ever went abroad and my first time ever flyingggg =)..and the best part is..I'm take a break from my job..love it!!~!..haha..

*Waiting....to be taken to LCCT*


Alhamdulillah trip yg di rancang lamaaaaa..dr bulan 7 ke 8 ntah (not so sure)..akhirnya aku dpt pegi..hehe..trip shopping ke Ho Chi Minh City, Vietnam.. aku pegi ngan Che Ayu, Mak Che Ayu (Aunt Limah) & Mak Min (Aunt Zah)..
Ni first time utk aku nk ke luar negara naik flight...naik flight pon 1st time tau..hehe..kira ok la..xder la aku rasa cam nk muntah ke..pepening ke..ok je..cuma telinga je rasa kurang selesa sket..sbb tekanan udara kot..=)

* Tgh tunggu nk naik flight*
* Now everyone can fly~~~*

Day 1

Setibanye kat airport kat HCMC beh kurang kol 6.30pm waktu msia( waktu kat HCMC lmbt sejam dr waktu msia), terus kitaorg g hotel..kat hotel kitaorg setel down..rerehat jap..kekemas barang..aku cuba untuk mengonlinekan diri..pas memasing dh refresh, kitaorg pon g kuar mkn..kitaorg jln kaki ke Restoren Empat Musim..dekat je ngan hotel kitaorg..restoren ni sediakan masakan melayu..ni antara restoren yg halal kat dkt ngan tmpt tinggal kitaorg..pas mkn kitaorg pulang ke bilik balik..nk dptkan rehat secukupnya la katakan..sbb sok nk guna tenaga yg amatlah byknye..hahaha..tp aku xde la terus tdo ke ape ke..aku cuba nk belajar cecara nk guna kamera mahal Cikkim...haha..(padan muke sape suh x fokus masa cikkim ajar)..


* Kalo ilang kad ni..x bole blk msia OoOo ** Smp dh!! ** 4 Seasons Restaurant *

No comments:

Related Posts with Thumbnails