Tuesday, April 22, 2008

Nescafe !


Sejak akhir-akhir ni..aku rasa cam x bole nk buat keje kalo x minum nescafe. Huhuh..bahaya neh..membahayakan kesihatan..tp kalo ngantuk camne?..nk wat aper ek kalo ngantuk?..especially biler driving..gler la..td masa on the way balik Shah Alam..aku mengantukkkk sgt..dh la aku speeding..mata pejam lak tu..ni suma gegara jln lurus ..tp smp satu corner tu..iskkk sib baik aku tersedar..sesedar jer lori minyak dr arah sana..iskk..Alhamdulillah..umur aku masih panjang..Lepas tu..terus aku segar sket..uhuh..benti kat BHP Sekinchan..beli nescafe setin..hurm..teruskan perjalanan...smp umah lam kol 9++...sesiap kejap terus g keje..dok opis smppp skang..jam menunjukkan pukul 2.00 am..uhuh..dh xder mood nk wat keje dh ni sbnrnye..uhuks..tp stay jugak tunggu Ema wat keje..

By the way, aku balik kg weekend br neh..x plan pon nk balik..abah call hr jumaat mlm..bitau yg Kak Ina balik kg sok (sabtu)..mulanye aku cam x dpt nk balik..tp lepas kekira balik...ok la aku pulang ke kg utk jmpa Kak Ina n fmaily..lama dh x jmpa derang..Anwar pon mcm x kenal je ngan makcik dia yg cute neh..wahaha..Layan budak 4 thn ni lain ngan layan bdak 2 thn..hehe..aku dh terbiasa melayan twins tu..tiba nk layan Anwar cam kekok plak..haha..Anwar dh pandai main ngan org..pandai ckp..pandai dgr arahan..haha..x mcm masa kekecik lu..degil! kuat nangis! semua la..haha..k la..dh x larat nk update dh..

*Anwar*

No comments:

Related Posts with Thumbnails