Wednesday, April 16, 2008

Fuhh!!~!

Alhamdulillah presentation td berjalan lancar. After long working hours (I stay at office until 4am this morning and 6.30am yesterday morning)..X sangka kira ok la jgk aku present td. x mcm masa 1st time aku kena present kat MPK dulu. Kali ni aku bole la menjawab aper yg patut soklan yg derang bg..lega!!~! Presentation abeh cpt..lam kol 10.40 camtu dh abeh.Pastu tunggu sat sbb nk amek cth surat serahan ngn aper ntah dr Pn Izua. Ist time aku rasa aku komunikasi ngan dia dgn baik skali. huhuh. kalo dulu time wat keje kat MPK ckp ngan dia pon x pernah. tp td sempat la jgak aku berbahasa ngan dia. ngeee =D. Pas amek tu g tapau. Balik igt nk tdo. tp aku ade appoinment facial kol 1. tetiba nana call ajak kuar lunch. alamak! aku dh tapau. aku ajak dia lunch kat umah. jmpa nana kejap. catch up aper yg patut. lama jgak x jmpa nana.

pastu g facial.
Masa kat facial tu. ngeee =D..aku tertdo. yg watkan aku malu ialah : beautician tu sedar aku tdo. sbb masa dh abeh tu dia ckp. "Nyenyak tidur"....aaaa malunye saye..haha..aku sedar aku tdo nafas aku terkuat plak..haha..tp bukan dengkur OK. hahaha. Best wat facial. Kali ni dia x guna laser. Dia guna sucker (kot la kan. Ni kak Ina yg bitau). x sempat aku nk tnya utk ape. sbb aku dh ngantuk gler smp malas nk bersembang. ngee =D. Tapi aper yg pasti skang kulit ku licin! kalo nk tgk aper lagi yg ader kat Tini Spa, u all bole tgk kat www.tinispa.com.my ..aku amek package guna product Dermalogica. So far alhamdulillah kulit aku ok. belum ader lg major outbreak kat muka aku ni since aku wat facial n guna tea tree oil line product + vita-c from body shop. Nnti rasa cam nk try g Qaseh spa yg baru bukak kat seblah restoren Linda Onn tu la. sementara derang still ader promotion lg..hehe. Balik umah sambung tdo! Heaven! tp...aku terjaga sbb kaki cramp. ampeh toi. yg x tahannye tu..aku smp nangis..hahah..kelakar la plak

Vitamin C Plus Time Release Capsules Vitamin C helps to fight free radical damage and brightens skin, leaving it looking radiant.

Td br lepas call Wady. Suma org asik tnya kat aku je psal Wady. Huuu mane la aku tau kenapa dia x dtg..kenapa tetiba dia nk benti..kenapa itu kenapa ini..huuu..Wady dh x larat nk keje kat sini. Dh x larat menjadi hamba. huuu. dia nk balik kg sok pg. dia kata dianye temporary plan nk jual chicken wing kat pasar malam. Hurm..terpulang la Wady..ko nk wat aper. But in the other hand, it is very unprofessional of him to just resign like that without hand over his work properly. And all his work need to be redone. Table structures, datas, designs. huuu..byk tau tu. terpaksa bosses suma turun padang wat kije .hahhaha..

I want to welcome my new cutie mouse to my world

*pink is cute right?*

3 comments:

Anonymous said...

hehe..farah pun pernah wat facial guna dermologica tu. Mmg bagus product tu tapi nak pakai utk cucian setiap hari boleh botak kepala jugak...

alaa..tak perlu laa memalu. Farah kaki cramp slalu jer nangis. =D

Asue said...

muhaha..cramp la lagik..kali kite ade teknik baru..yakni tahan ngan bantal laks..tp toksah selalu la..nanti abies air mate tu haa

msmilo said...

Farah, kalo utk daily use mmg x mampu la nk guna Derma..bukan takat bole botak pala..perut pon bole kempis..(sbb kurang mkn)..ngeee :D

asue, x mau thn ngan bantal..i nk u jugak yg tolak kaki i..muahahha

Related Posts with Thumbnails