Wednesday, April 23, 2008

Resah Jiwa Ini

Aku sekarang ader kat umah..x g keje lg..makin byk keje kena buat..makin malas..bukan aku malas..tp sebenarnye ader sebab yg melemahkan semangat aku nk wat keje..smp satu tahap tu aku rasa cam nk resign 24 hours jgak..tp aku punya sikap kemanusiaan..rasa tanggungjawab..disbbkan aku ader rasa tanggungjawab la aku fikir balik..fikir integrity diri..kalo ikutkan siapa la yg larat keje kat tmpt aku ni..gaji kecik..benefit pon x baper nk ada..rasa mcm x di hargai..bukan nk mengungkit..tp modul En H n modul En Rzk aku byk tlg..smp modul aku sendri sangkut..salah aku la kot..x prioritized kan keje..kalo esok aku kena sembur lagi ngan En R..(aku rasa aku akan kena)..aku rasa cam nk resign (kalo aku kuat semangat nk ckp)..biar kan derang yg wat keje tu suma..Company bole save lg duit kan..bole bayar kat bebudak praktikal tu byk sket..kenapa la aku x resign gamble cam Lin dulu..???..uhuks.. tp aku pernah kuarkan kenyataan kat En R .. -"saya kalo bole nk stay smp projek ni abeh"...kekata aku memakan diri sendri...

8 comments:

Fird said...

saba nein. kalo nk resign biar dgn keadaan terhormat & dlm masa yg sama dpt 'balas dendam' kaw2 smpai diorg menyesal x jaga hati staff. masanya akan tiba.. insyaAllah..

msmilo said...

:)...thanks os..aku pon rasa camtu..aku nk berhenti ngan cara baik..biar org kenang yg bebaik pasal kita..bukan yg burok

i.am.me said...

Huhuuu, marah btul. dunia kerje mmg slalunye menyakitkan hati. dugaan la utk kite yg baru nak venture alam ni, baru rasa rindu zaman2 study dulu :P

msmilo said...

tu la.rindu zmn blaja..xder saper tindas..kalo nk tindas pon lecturer jer ..uhuh..xder politik opis segala..

Asue said...

sabo..sabaq..seme ade keburukn n kebaikan..believe me..InsayAllah..segala yg pahit ada manisnye..Hanya masa je penentu segalanya..( isk2..cam lirik laks ayat aku nie..;))

nurisla said...

"Allah sedang berbicara dgn mu tentang kesabaran dan ikhlas.Sabar..dan ikhlas"~ayat-ayat cinta the movie.

Anonymous said...

jom jom...resume resume..huhuh...peace...

xanda said...

lepas tu pkl 6.15am tanye subuh masuk pukul berapa.. kan?

Related Posts with Thumbnails