Tuesday, May 27, 2008

Congrats Esah & Zul!

Ahad lepas aku g melaka..g ngan diani..amek dia kat komuter padang jawa..pastu terus g melaka..alhamdulillah xder ape masalah sepanjang perjalanan dr shah alam ke melaka..smp jer kat tol ayer keroh aku dh excited gler..hahah..lama gler x dtg melaka..bole x excited kat tol?..hahaha..

byk la keter kat melaka...jln sempit..huu..bangunan pon byk bangunan br yg naik...sib baik aku igt lg jln nk g umah wa..hehe..smp umah wa..diani sesiap kejap..wa pon bersiap..pastu kitaorg gerak..naik keter wa..apek drive..amik farah jap kat dpn kotamas..pastu kami pon gerak la ...

nk smp umah esah penuh cabaran ..dgn jln yg sempit..keter yg byk..tetiba jer ader keter kuar dr simpang..iskk bijak toi la driver tu..sib baik apek pandai kawal keter n keter dr dpn cam jauh lg..huu..kalo tidak..iskk xmo bayangkan...

smp umah esah ..dia ngan zul dh ader atas pelamin dh..upacara menepung tawar..hehe..memula farah..pastu aku..hahah..x pepasal aku nebes..geletar OK masa tgh tepung tawar tu..aku pon x tau aper aku wat ...nebes sbb jd centre of attraction kot..muahahahha...pastu kami pon tangkap gambo bersama sama..tp gambo reramai lom ader kat aku..sbb amik guna camera farah...kitaorg lepak kat umah esah smp kol 3.30 pm camtu la lebih kurang...

Balik dr umah esah aku, diani n farah lelepak sat kat umah wa...tetgk gambo..pastu aku potong rambut dpn..hahahha..x sangka akhirnya wa potongkan fringe utk aku..maceh wa..tp aku lom biasakan diri ngan adernye fringe ini...hahaha..zila nyampah tgk fringe aku..lepak kat umah wa smp kol 5..

antar farah kat JJ jap (alasan je..sbnrnye aku yg tingin nk g JJ)..hik hik..jmpa ngan adik adik selepak dulu..hehe..Nan, Salman, Adeep + 2 org lg member Nan..dh final sem dh derang..cpt jer kan masa berlalu...lepak barang sejam kat JJ tu..sempat la jgak pepusing lam JJ melepas rindu..haha..sib baik x tersopink...hik hik...

gerak dr mlk lam kol 6pm camtu..as expected kat N9 b4 nk smp seremban tu..jln jammed..adeih..hehe..benti sat kat R&R seremban..btoikan urat segala..pastu sambung perjalanan..drop diani kat lrt bangsar..pastu aku balik umah dgn selamatnye..hehe..maceh diani sbb sponsor minyak utk perjalanan ke melaka..hehe

windu melaka..pasni kalu dtg melaka..nk lepak ngan saper ar?..dh xder saper dh kat melaka..kengkawan suma dh grad...adik-adik yg slalu lepak pon dh abeh..huuu...

ok la..time to share some pics...i'll add more pics once I get other pics from Farah..

* Diani , Me & Azwa *
* Ready to go!!!**Percubaan menepung tawar*
* Sorry esah terbaling plak ..hik hik*
* Me with pengantin *

* JJ di hatiku..haha*
* Dulu rahsia resepi tu kedai nasi ayam*
*Adik-adik jinggo*
*Adeep, Nan, Salman*
*Good Luck ya!*

4 comments:

Fird said...

bukake ko g melaka ahad? ;))

msmilo said...

buka ape os? =P

Fird said...

buka baju ops =P

Asue said...

we want update..opss..nooo..i want update..i want update!!!..:)) ( melayan blog dikala kebosanan di otak n "pendengaran"..hahaha)

Related Posts with Thumbnails