Thursday, June 5, 2008

-null-

Setelah di suruh oleh 'orang itu' untuk mengupdate blog, aku pon berusaha untuk mengupdate blog yg tidak seberapa ini...aku mulakan dgn gegambar masa kenduri Esah & Zul dr camera Farah..


OK...pastu..hari ahad lepas 1 Jun 2008, aku bersama sama dgn Ayat n Feimau pergi ke Ipoh untuk menghadiri majlis perkahwinan Aizat & Umie..kitaorg gerak agak lewat jgak la dr Shah Alam..gara-gara Ayat pergi mendaki bukit mane ntah kat KL tu..hehe..tp dgn adanya Persona hitam baru si Ayat kami sempat smp kat Ipoh lam tghari gitu..hehe..smp sana tunggu si Buya plak..dia gerak dr Sungai Siput..bak kata Feimau, Buya bwk keter lembu..tu yg lmbt smp tu..hahaha...bler Buya dh smp..kitaorg pon carik la umah Aizat..nk cari umah Aizat pon satu cter jgak..huu..berpusing pusing kitaorg carik..sbb nama jln kat situ amatlah confusing..tp akhirnya kitaorg jmpa jgak umah Aizat..sesmp pengantin tgh bersessi fotografi ngan kengkawan..ramai la jgak yg ader..ader Ainul & hubby & anaks...ader Syarhan..Kaduk (w/out wife)..Kaba..Apai (lama sey x jmpa)..Ohm (terkejut jgak nmpk dia kat Msia)..ader la lg..oo yer Bai..(pengapit)..ader lg..dh x bole nk recall dh...

Masa mkn..Feimau..Buya n Ayat bukak cter pasal politik negeri Perak..huu..ader bakat jd ahli politik derang neh..aku pon join la jgak n yg mane yg aku tau tu..nyeyampok la seseket...ilmu aku lam politik ni bukannye tinggi mane pon..hehehe..

Sepanjang perjalanan pegi dan balik Perak aku x bole nk tdo..wpon aku ngantuk gler..Feimau ar..x bg aku tdo..dia tdo xper..pantang dia tgk aku pakai spek n diam..mula la dia jerit nama aku..ampeh toi..

* Fei mau bersiap sedia untuk tidur*

* Ayat-me-Feimau ** We with pengantin *
* Umie cantek banget..baju dia pon cantek! *

Skang ni aku gler men game..men Diablo II igt lg first time aku men Diablo II time aku dok Emerald Park..Yanti ajar..yang kali ni aku ternmpk Fais main..terus aku terigt zmn kegemilangan aku men game..hahah..time tu mmg aku gler layan game..lepas abeh men Diablo aku men Max Payne plak..game ni member chatting aku kat Johor yg bg..aku lupa dh nama dia aper..haha..pas abeh men Max Payne..men GTA plak..adeih..GTA aper ek..aku lupa..tp ader kat PC umah aku install GTA San Andreas..smp skang x abeh abeh lg main...hik hik..pastu men game CSI la..aper la..last skali aku di perkenalkan ke game SIMS..igt lg..sanggup aku jalan kaki dari Emerald Park ke Tmn Bunga Raya..memalam..sesorg..g umah Zaiha..amik segala cd installer..termasuk cd expansion..byk oOoOo..pastu aku men SIMS smp x tdo mlm..sonok sgt wat umah..donlod baju cecantik untuk SIMS pakai..hik hik...best la..pastu..SIMS 2 plak kuar..lg la..adeih...mmg asik men game jer la aku dulu masa dok EP..tp bler pindah Dahlia..aku slowdown sket men game..hehe.ade hikmah jugak aku pindah kuar dr EP..


Lately, ader sumthing yg mengacau fikiran ni...perkara yg aku jarang sekali fikirkan..kadangkala aku fikirkan juga..cuma tidak la sekerap sekarang...aku hanya berserah pada Allah...aku hanya mampu merancang..Allah juga yg menentukan...apa yg ditentukan oleh-Nya ialah yg terbaik untuk aku..Insyallah..=)

* Ignore the background pliss ..ngeee =D *

No comments:

Related Posts with Thumbnails