Saturday, May 24, 2008

Updates

Lalalala..hari ni malas wat keje..dok opis..layan movie..layan bleach..layan gokusen..igt nk layan nodame tp cam malas plak..hahaha..suma malas..

Balik dr MPK td singgah JJ jap beli hadiah kawen Esah..igt nk usha stilettos / sandal..tp hadiah tu berat sgt la plak..x jd nk usha..lamanyeee x sopink kasut..huu..pastu dinner bersama kak Ina n Tipah..terjmpa kat depan Ulik Mayang..kalu x nk tapau jer..skali terjmpa derang..aper lg..terus dinner skali..lamanyeeee x lepak sama kan ..hahaha..mane x nye..aku balik keje derang dh tdo..derang kuar aku plak tgh tdo..huuu..

Esok nk wat aper ek...berehat la..nnti kang kalu saket saper yg susah?..aku jugakkk..Alhamdulillah aku dikurniakan kesihatan yg baik..jarang sekali aku nk demam..last aku rasa aku demam teruk smp x buleh nk bgn masa form 1 kot..yg lain lain tu demam sehari jer..tp bler di kenang balik ..aku ni bukannye muda lg..need to take care of my health seriously..hurm..where should I start?.. Mak pon slalu jer bebising pasal jaga kesihatan ni..yer la..skang ni aku keje odd hours..x cukup tdo..kalu x cukup tdo nnti senang penyakit nk lekat..huuu..

The other day, aku baca balik blog lama aku..thn 2005nye blog..lama dh..aku baca sambil tersenyum..terigt aku di kala itu..kekalutan present FYP..bercanda kat klebang n Kundur memalam buta..1st time lepak ngan bebudak umah Affai..1st time join Outrecs aktiviti..netball matches..g men Funfair ngan Wa, Aida n Farah..n last but not least I blog bout a guy that I think that first time I seriously like and feel kind of fall in love sort of la..hahaha

* He & his wife *

apakah aku merepek ini?..

No comments:

Related Posts with Thumbnails