Sunday, October 3, 2010

Kisah Raya Saya [1]

Dah masuk minggu last Syawal baru la terhegeh hegeh aku nak citer pasal Raya aku tahun ni .. hahah .. Raya thn ni amatlah sederhana bagi family aku .. baik dari segi persediaan makanan , pakaian dan hiasan umah ..


Simple gler .. walau simple cemane pon raya tetappp raya .. hehehhe

* Mak & Abah di pagi raya ..sukeee aku ngan gambo neh.. rasa cam nak framekan *

* Event wajib di tiap pagi raya.. event yang membuatkan aku berdebar debar ..maklum la.. banyak dosa terkumpul sepanjang tahun.. huhuhu *

*Turn Kak Ina .. budak gemok belakang tu merajok ..di sebabkan dak gemok tu ngamok maka sessi aku cium tangan ibu bapa tidak dapat di rakamkan*

*Cubaan tangkap gambo sendiri .. oh! muka mak lagi kurus dari aku .. deng! morale down!*

*Inilah budak gemok yang mengamok di pagi raya .. muke masam mencuka tapi bler jumpa kawan kawan lupa dunia*

*Cubaan Tok Ma nak bergambo ngan dak gemok*

*Tok Pa plak mencuba naseb*

*Dak gemok mengeroh dalam keter .. haa tu la.. sape suh excited nak raya kol 2am ...=p *

*Cubaan aku nk wt wat majok sebab tak pat duit raya tapi mak boo layan .. padan muka aku ..
ps : manes tak aku berjerawat di pagi raya? .. hahahah *



K la .. nak tengok CSI season 11 episode 2 yang baru siapppp donlod! . later!

No comments:

Related Posts with Thumbnails