Thursday, October 21, 2010

Lemah

Haaaa .. ini gambar semalam .. semalam aku g Sunway Hospital untuk check darah & terus ambik blood sample.

So tadi pagi aku pegi balik Sunway Hospital untuk menderma 450ml darah merah aku yang jenis O positif.

Derma untuk pakcik Apai .. Pakcik Apai nak di operate heart bypass ..

Semoga semuanya selamat .. Insyallah ..

Dah lama tak derma darah .. masa darah jalan ke dalam beg darah .. aku OK .. rileks je .. tak stress ape pon .. (cuma stress sebab Dr tu macam lama plak nak rasa vein aku .. maklumla tebal dengan lemak .. hahahahah ) ..

Lepas derma darah till now .. aku rasa cam lemah semacam jeh .. aduh .. sejak makin dewasa ni .. memacam le plak ...

Balik ni nak rest! ..

2 comments:

Afraliza Yusof said...

wah baik sungguh cik milo ni..anak spe la ni..kte sma blood type la..if jadi ape2 boleyla mintak darah dr cik milo cket..hehe..

msmilo said...

afraliza : hehehe .. yeay tambah lg sorang O+ dalam list .. hik hik..

Related Posts with Thumbnails