Sunday, March 7, 2010

Wah wah! Ku Di Dalam Dilema!

*Ini bukan aku!*

Satu hari yang indah..aku dapat satu email yang di fowardkan kepada aku oleh kawan sepejabatku :

Sekali lagi Biro Sukan Kelab TM Malaysia akan mengadakan Liga Futsal Kebangsaan TM 2010 yang akan diadakan pada tarikh, masa dan tempat seperti berikut :-

Tarikh : 20.03.2010 (Sabtu)

Tempat : Gelanggang Futsal Sport Planet

Ampang, Selangor


ahaaaaa! satu peluang keemasan untuk aku! .. So,

Sila rujuk email di bawah, kepada cik/puan yang berminat sila hadir untuk sesi pemilihan pemain bagi kategori wanita seperti butiran di bawah:

Tarikh : 8 Mac 2010 (Isnin)

Masa : 8 – 9 malam

Tempat: Samba De Futsal, PJ

Wah! sangat menarik! ade pemilihan gituuu! ..hahaha ... layak kah aku?... ok ok..itu bukan dilema utama aku.. dilema aku ialah ...

Sekiranya aku terpilih, makanya pertandingan akan berlangsung pada 20 Mac 2010 .. ada apa dengan tarikh itu?... bersamaan dengan tarikh itu ialah ... perkahwinan Along (kazen aku) kat Batu Pahat...mulanya aku dah janji ngan Aunt Yah .. nk ikut rombongan pengantin.. bole teman bakal tunang Angah... tapinye..kalo aku terpilih camne?...sob sob...


So skang ... family comes first or futsal?....

*Along & tunangnye Cik Seri*


Sedikit tidbits mengenai aku dan futsal :

  • Start main masa kat MMU Melaka
  • Ade team sendiri : Chickystarz.. (cute x nama? tengok org la! hahahhahaha)
  • Kaki terseliuh dua hari sebelum tournament futsal gara gara bermain netball
  • Bermain kembali selepas 2 minggu dan terseliuh kembali
  • Berehat dr dunia sukan.
  • Main kembali ketika di Shah Alam.
  • Jari kelingking ku pula mengalami ke'putus'an tendon.

nota kaki : naseb aku x g tengok konsert Super Junior..kalo x bertambah lagi satu pilihan lam dilema aku ... hahaha

Luv,
Ms Milo

1 comment:

gO mi NaM said...

teman dh tlg kelik-kelik iklan tadi..selamat berbloging dan sambil menabung..hehe..haiiiii..

Related Posts with Thumbnails