Thursday, March 11, 2010

Saya Yang Rasa Tidak Sihat


*batuk batuk* .. *batuk batuk* aduhh..saket dada aku bler batuk.. wpon aku batuk lembut (bak kata fizah la..) tp saket nye hingga mencucuk pangkal pankreas! .. bgn pepagi anak tekak seryesssssss perit n pedih.. sob sob...aku minum air kosong bergelen gelen dh.. so terpaksa aku pegi toilet byk kali..xper.. bole lawat azra byk kali..hik hik..

Malam td lepas balik futsal..seryes!! rasa letey , penat , x larat (padahal bukannye berpeluh sgt pon).. smp depan umah.. aku tdo lu lam keter..bestnyeee...uhuhu... aku memikirkn yg aku lom iron bj utk keje esok.. lom mndi .. lom bukak fesbuk... maka aku pon masuk la umah dengan langkah kaki yg longlai... hahahahah


Naik umah.. setelkan diri... bersiap utk tdow! .. sejuk la mlm td.. dh lama x tdow dengan bertemankan selimut.. tapi malam td.. aku berselimut smp ke kepala... dan kool fever tertempek kat dahi jendol ku ini...hahaha....

*Kalo camni x yah jmpa doc Rosul lah eh...tp nk MC! ...ahaks*
*Doc... saya x nk obat tp saya nk MC.. bole? -^_^-*


Korang perasan x billboard neh?... kalo sesape yg guna Federal Highway mst perasan... ni iklan sape eh?... dr sape? untuk sape?...

KAMI MAHU KEBEBASAN .. hurm.. nk bebas boleeeee... tp perlu la mengikut cara yang betol dan jangan salah guna kebebasan yang di beri .. |PEACE|


Luv,
Ms Milo

No comments:

Related Posts with Thumbnails