Saturday, March 6, 2010

Mimpi Ngeri!

*The begining of a nightmare by ValentinaKallias @ DevianArt*


Mimpi mimpi ni aku alami 3 hari berturut turut bermula pada isnin 1 mac! *suspen x?* hahahahha...aku rasa cam nightmare or at least ngeri *ngeri ngan nightmare lain keh?* bagi aku ngeri la...hahahah

* nightmare by appleplusskeleton @ deviantArt*

Mimpi Ngeri 1
*************

Aku tengah duduk macam tunggu seseorg .. tetiba datang sorang budak perempuan...berpakaian sekolah menengah..datang kat aku dengan muka manis... tanya aku ..

Budak Sekolah : Akak, ade duit tukar x?

Aku yang Bahek Ati : Ade, jap eh

*sambil bukak dompet hasil jualan kepek*

Aku dah bagi duit tukar kat budak sekolah tu... tapiiii!!! aku tetiba rasa cam kaku dan kebas .. x mampu untuk membuat pergerakan langsung...sambil tu..budak sekolah tu senyum setan kat aku...eeeeeeeeeeeee..scary taw! takotttt...

**moral of the story : jgn tdo kat lam keter lepas parking kat basement! hahahah ade kaitan nehhh! sebab time ni aku tdo kat basement! ... ee takot! tapi tdo lam keter best..hahaha

* nightmare by Luccas_pl@deviantArt *


Mimpi Ngeri 2
*************

Aku terasa rimas dengan rambut aku yang sangat panjang ketika ini *seyes tipoo!* lalu aku pon mengambil keputusan untuk memotong sendiri!... lagak seperti Sofea Jane dalam cter 'Cinta Kita'..korang tengok x citer tu?..cter yang dia belakon ngan Aman Graseka.. dia potong rambut lepas dia kantoikan boipren dia kuar ngan awek lain..

Nak di jadikan mimpi aku bertambah ngeri...hasil guntingan rambut yang aku wat sendrik tu..amatlah mengeriiikan... tobek sana sini..tp aku kerat rambut yang belah kiri jeh... *pelik x?..nama pon mimpi...* hehehee

Bertobek tobek kepala aku..lepas tu aku pegi salon..wahh g salon taw..ingat nk repair la rambut tu..skali si Wece tu bebel kat aku...aduhh ngeri aku bler mengenangkan bebelan Wece tu...owh lagi ngeri bila aku terkenangkan kepala aku yg tobek tobek tu...

* Nightmare by azuzephre @ deviantArt *

Mimpi Ngeri 3
*************

Owh mimpi ni mmg x bole blah! ... mimpi ni la yang menyebabkan aku terjaga tdow lewat!...bole x aku mimpi my ex opismate datang umah aku bersama isteri tersayang yang cantek sedang sarat mengandung membawa bersama sorg pompuan yang aku x braper nk suke *bukan x brape..tp mmg x suke!* dan memberitahu aku bahawasanya dia (ex opismateku) akan mengambil pompuan yang aku x suke tu sebagai isteri kedua! .... Apeee???? ... hishhh... xde pompuan lain ke ko nk kawen?...lg satu..motip ko nk kawen ngan pompuan yg aku x suke dan bgtaw kat aku tu apee?? bini skang dh cantek cun meletops siap tgh peknen pon ko nk kawen lain! .. arghhh!! stressss aku bler mengingatkan kembali mimpi aku tuh...



Hahahaha..xde la ngeri mane pon kan!..hahahha...tp ngeri weyy bg aku..lelebih lagi mimpi ngeri 1 tu..uishh..bahye bahye...hahahha

** Gambar gambar yang ade dalam entry ini adalah hiasan semata mata..xde bersangkut paut dengan mimpi ngeri aku ataupon mimpi ngeri korg...

2 comments:

A.F.A. said...

mimpi ngeri no 2 tu bbtol ke mimpi k.aznein ..konfius.haha..sy pon tgh duk pikir nk potong rambut sendiri ni..tensen malam2 kipas slalo tiup2 rmbut g kat muka.tensen je rasa...

msmilo said...

hahaha..no 2 tu mimpi...iskk jgn la bebetoi..takot..!! sbb kepale tobek!...hahahah

Related Posts with Thumbnails