Monday, March 24, 2008

Ngantuks

Ngantuks nyersss..kalo ikutkan hati mmg malas nk g keje hr neh...tdo kat umah lg bes..uhuhuh..sib baik aku baik..

drive laju gler pg td..sepanjang perjalanan +-100km/h...sbb tu smp Shah Alam cepat..kol 9.30 dh smp..uhuh..laju jgak ek aku bwk keter..alhamdulillah x jd per per sepanjang perjalanan..

Sepanjang dok kat umah aku bz..bz melayan bebudak berdua tu la..iskk..rindu la plak kat bebudak tu..especially Ikhwan..since dia rapat sket ngan aku compare ngan Irfan..sbb Irfan ni senang nk dgn org..so..sesape je senang nk layan dia...

buhsan laaaaa..=(..nk transfer gambar bebudak tu pon x bleh..tepon ni wat hal plak..iskk..adakah sudah smp waktunya aku menukar hp br?..uhuhuh..hopefully x..x mo la tukar hp lg =(..terpaksa letak gambo hurm...saper lg..hehe..

aaaa..x sabar nk layan Hong Gil Dong neh..tinggal lg satu ep jer lg nk tunggu file torrent and donlod...memintak sub pon kuar cpt..skang br smp 21..ader lg 3 eps..nyummyyy...pastu bole layan smp lebam..pas Hong Gil Dong..nk layan Jdorama plak la..memandangkn lom ader kdrama yg menarik hati dan perasaan...Robbers pon cam borink..wpon pelakonnye adalah pelakon favorite aku..Lee Da Hae shi and jang Hyuk shi..mayb jln cter yg membuhsankan bg aku..aku dh delete dh..tinggal yg mane aku lom tgk je lg...tp bler nk tgk pon x tau...

Lalalaaaa..x sabo nk beli lemari br..pastu susun baju cecantik lam lemari tu..nyum nyummm..Max Changmin

Pic credit as tagged

No comments:

Related Posts with Thumbnails