Wednesday, March 2, 2011

[Movie] I am Number 4


Unplanned! .. Tertengok movie ni last Saturday.. Pegi beli tiket tanpa tau sinopsis cerita mahupon sapekah pelakonnye .. gamble saje .. janji dapat kuar .. dok umah lepas dapat gaji agak 'lame' (di petik dari ayat kawan saya...)

Layan punye layan .. sekali macam penah tengokkkk jeh lead actor yang hot ni.. aalamak!.. di mana ya ?..


Layankan ajeee .. best jugak cternye (ke best sebab pelakon hot? .. ngeh!).. aku bagi 3 bintang .. tolak setengh bintang sebab lead actress .. muhahahhahah .. dengar cerita lead actor n lead actress ni berchenta in real life ..

Nak tau cter ni pasal ape? .. meh aku bitau sinopsis dia sket ...

John is an extraordinary teen, masking his true identity and passing as a typical high school student to elude a deadly enemy seeking to destroy him. Three like him have already been killed ... he is Number Four. [source]


* tengok jelingan manje mamat neh.. maneee la aku tak cayor .. perghh!!*


* No 4 & No 6 together .. sorry Sarah .. I tak letak gamba U .. sebab I rasa I nak letak gambo No 6.. ahaks ..*




Nak tau kat mane aku penah tengok wajah kesayangan hamba ni? .. Dia penah belakon movie wild child .. owhhh sangat aku suke tengok movie ni masa muda remaja dulu .. hahahha ...ulang ulang tengok sampai baper kali ntah ...



* pengsan!*

*Sangat comellll emma watson ngan alex ni .. *



Kesimpulannye .. berbaloi baloi layan I am number 4 .. lelebih lagi kalo tengok kat Signature Gardens .. n gelabah carik selipar in the middle of the movie ... heh!

No comments:

Related Posts with Thumbnails