Saturday, February 26, 2011

My Saturday!

Sabtu ku bermula dengan rasa tak seronok .. sebab dapat email dari bos yang suh investigate .. tapi .. cemane aku nk investigate order tu .. sebab .. aku tak bawak balek laptop opis .. bluerghhh.. oleh yang demikian .. ku gagahi juga kaki ku untuk pergi ke bilik ayor untuk mandi ...


gedebush gedebush mandi .. tetiba dapat call drp penerima email yang sama .. bos dah calling calling dia suruh investigate juge .. bagi rough opinion je la yang mampu ...


Zaaaasss zaasss .. siap .. turun umah .. carik carik Bella .. tak nmpk batang idong ...start engine keter .. vrrommmm! cabut .. (tak sempat nak abeskan tengok 1 series pon :( )


Perut lapa.. kreuk kreuk.. kat atas jalan rasa macam Enrique aku lambat sangat .. macam tak pickup .. hishhh .. ni yang nak pakai minyak V power neh ... $$$ ...


Sampai kat tol Batu 3 .. nampak macam byk keter .. rupanya ade kejadian lori sangkut kat palang tol .. driver lori ni bajet dia lepas palang la neh .. sudahnye biler dah sangkut gini .. terpaksa panggil bantuan luar .. n banyak keter selow .. sebab nak tgk kejadian and nak tangkap gambo (macam aku .. muahahahh ...)



Sampai opis .. zass zasss .. bukak laptop check order .. owh .. bukan sangkut kat EAI ... legaaaaaa .... ade issue dengan siebel ... tak tau cemane nk setelkan (sebab aku bukan budak Siebel ... ) .. balek lunch tengok issue dah setel .. aman pikiran ... bole wat mende lain .. hik hik .. sesambil nunggu cik suhana senget abes berkarok kat Endah Parade ...

Aper tujuan aku dok kat opis? ... boss besar suruh on site standby untuk monitor order HSBA BTU (maxis) .. installation hari ni .. sebagai L2 yang berdedikasi aku dok la opis ..


Huarghh! ngantok!


No comments:

Related Posts with Thumbnails