Monday, March 14, 2011

Majlis Cukur Jambul Zaara Arianna Wafa



12 haribulan Mac lepas Che Ayu and family jemput aku pegi majlis cukur jambul Zaara ... lepas aku dapat kenal pasti partner in crime aku untuk pegi majlis ni baru aku buat keputusan untuk pegi .. kalo tader partner.. kompem aku tak pegi.. walaupon umah che ayu tu aku dah penah pegi 50 kali.. aku tetap segan .. hik hik ...

Aku janji ngan Nana kol 1130 .. tapi ampunkan saya Nana, janji ku itu tidak dapat ku tepati .. Federal jem ya amat lagi teruk daripada pepagi aku pegi keje .. sumpah seranah suma kuar dah ...

Nana : kenapa ko tak ikut KESAS je? ... kan lagi cepat ...

Aku : Owhhhhh.. Haah lupeeeee.. ikut KESAS pon bole ... *malu*


Sumpah aku lupa nak pegi umah che ayu lagi cepat ikut KESAS .. ihiks.. maklumlah dah lama tak ikut sana .. lagipon tol KESAS mahal .. 2 kali plak tu .. (oppsss! memintak buya tak baca blog aku ni...)...


Sesampai je .. aku n Nana tersipu malu dok luar umah .. Nasib Min jemput n ajak masuk sampai dalam .. kalo idak sampai ke sudah la kitaorang duduk kat luar je .. hahahhaha .. sungguh tersipu malu kami ni ...



First time aku memotong rambut baby di majlis cukur jambul .. sumpah berdebor time ni .. maklum la sesampai je dah kena potong .. tak tau mane nk amik dulu .. hahahah ...

Memula renjis air mawar kat pale baby Zaara ... pastu gunting skeeet rambut baby .. letak rambut tu dalam air...

Wat mende simple pon ko nak debor bebeno Nein ?.. hahahha ...


Sampai turn Mama Nina .. perghhh lancorrrr je perjalanan .. Nana memang dah expert .. dah memang bole jadik mak budak .. eh?.. ahaks .. tak lama lagi Na .. *wink wink*



Presentinggggg ....... *drum rollllllllllll*




Baby Zaara ... yang nyenyak tido dalam pangku umminyeeee ...

Che Ayu , baby Zaara ni tido mata terbukak sejibik macam kamu .. =p .. tido mulot terbukak tu ikut Min eh ?.. hahahhaha ...


Last but not least .. budak debok ni pon datang jugak!! .. yeay!! .. lama tak jumpa budak debok nan sorang neh ... last jumpa biler eh?... hehehe ..


No comments:

Related Posts with Thumbnails