Thursday, March 24, 2011

Biler aku upload gambar dengan lelaki ...



Niat di hati nak balik awal smalam ... pukol 6 petang dah bungkus laptop .. hati lega sebab dah setelkan hutang bulanan...tinggal le baki yang tak seberapa dalam bank tu ...


Masuk lif , Fizah dapat call .. ade gossip terhangat di pasaran!! .. zasss .. cancel balik awal ... terus ke kedai runcit berhampiran Midvalley...


Tengah jalan jalan sambil tunggu kengkawan ronggeng yang lain .. aku ternampak macam muka wajah kesayangan hamba yang aku kenal ....

Rupa rupanya classmate aku masa kat Bainun dulu ... wahhh sungguh tidak ku sangka .. berjumpa juge kami ... nasib sempat jumpa .. 2 April ni he will fly back to UK .. huhuhuh...

Short & unexpected meeting ... snap a pic as a memory and proof!.. hahaha ...


*bukan gambar di atas yang aku upload*


Excited punye pasal terus je upload .. sumpah tak sangka gambar ni menjadi hit di kalangan pengkomen and penglike di facebook ... hahahha ...

Pelik jugak aku .. selama ni aku upload gambo aku dengan lelaki lain tak penah plak dapat sambutan hangat semacam ni .. hahaha ..adakah mereka memberi restu?.... hahahahh.. thanks kawan kawan .. uols memang sweeettt macam gule .. =p



Makanan di atas dapat ku abeskan dalam masa tak sampai 30 menet .. kelaparan ya amat di sebabkan tengahari aku melayan napsu mata dari napsu perut .. heh!...

No comments:

Related Posts with Thumbnails