Wednesday, February 23, 2011

Kazen Saya Kawen ~

Untuk mengelakkan blog ni dari terus bersawang dan berhabuk maka aku gagahkan diri juge untuk mengupdate ...

Peristiwa : Majlis Kawen Mus & Syahida @ Wisma Sejarah on 19 Feb 2011.


Watak aku untuk majlis kali ni macam biasa ... watak pengepit pengantin ... watak paling penting dalam tiap majlis kawen .. eceh!! .. hahahahah

Malas nak cakap bebyk .. tengok gambo sudey ..


*Oh yeah.. pengepit mengipas pengantin.. pura pura senyum simpul .. keh keh.. baju pengepit tu dah recycle byk kali dah tak larat nak tgk pon ade .. *

* Tahun ni keje keje pengepitan di lakukan bersama kazen aku Anep .. Anep budok lahir tahun '90 .. demmm terus rasa kertu .. (tapi dalam gambo nampak sebaya kan kan kan .. ).. hahahahha*

*Comel jeh pengantin time ni ... rasa macam nak lempang lempang .. oppss .. heheh *

* Selamat Pengantin Baru Angah Mus & Syida!!! *

Korang kalo nak dgr Syida punye suara , bole tune in IKIM.fm .. (pukol braper slot dia aku tak tau... hik hik..)









Last but not least ...... pic me with cuzzies yang giler! .. dan juge gediks .. ahaks




1 comment:

Torpedo said...

http://www.churpchurp.com/httphafizulah2506blogspotcom/share/milofuze-jampack

Related Posts with Thumbnails