Thursday, February 3, 2011

Kursus kawen

Bebaru ni my dear fren yang nak kawen ujung tahun ni ajak aku join kursus kawen ..dia cakap tak lama lagi kursus kawen akan naik harga .. masa berkursus pon akan di panjangkan kepada seminggu .. so dia ajak aku amik sekali dengan dia nnt sebelom harga naik n masa di panjangkan ...hurmmm....

Tapi aku tanak ... alasan nye .. alasannye ialah .. kalo bole aku nak pegi dengan bakal suami aku nanti .. biarlah kami sama sama menghayati ilmu rumah tangga yang di berikan nanti .. eceh!

sebenarnye aku dah penah amik kursus kawen ni dulu masa blaa kat MMU .. murah je .. sijil sah seumur idop plak tu .. tu yang berebut nak amik time tu ...tapi .. aper yang aku dpt? ... aku rasa aku tak dapat apa apa dari kursus tu .. sebab aku tak praktikkan dan masa tu aku belom terpikir pon lagi nak kawen mawen ni .. uhuhuh...

Harga makin mahal .. Masa di panjangkan .. tak ape lah ..untuk kebaikan ;)

2 comments:

ReD DReaM said...

Nein, smpi masa nye jodoh tu akan dtg.. tp tkde la jodoh tu dtg bergolek2 lak kn.. kene la ade usaha sikit ;) senoga Nein cpt dpt jodoh.. aminnnn...

msmilo said...

@ Muaz , thanks Muazzzz!!!! terharu biru aku biler baca komen ko ni .. rasa macam nk menitisss air mate .. sumpah! tak tipu .. hehehhe

Related Posts with Thumbnails