Monday, January 31, 2011

Sungguh Liat Utk Menulis

Kebelakangan ni macam malas nak nulis kat blog .. dalam pale otak mmg byk mende nk tulis .. tp biler dah ade depan laptop .. memacam mende lain la di buatnye .. huuuu ...

lil updates what happened around me :

* Dato' Lee Chong Wei mng Malaysian Open .. seminggu lepas tu kalah kat final Korean Open 2011 .. taper latuk .. kami tetap akan sokong latuk .. (Malaysia , mane pemain pelapis anda?.. latuk sudah tua woooo ... )

* Keje ... hurm .. dah nak kena isi competency mende tu suma .. byk la mende aku kelentong .. tader la kelentong sgt .. biasa la sampai time nak kena 'up' diri ni .. mende yang tak pernah buat pon jadi penah buat .. huuuu

* Sekarang buat keje lain dari yang lebih sethn aku buat ... merangkak giler .. stress aku nak paham ...target? .. source? .. transformation? .. path?...wiring? .. sender? .. envelope?... arghhh!!! (terjun swimming pool...)

* Pegi Sunway Pyramid .. pepusing carik parking .. kuar trus ..

* Get myself a new toy ...

* Sangat stress dengan streamyx connection kat umah ni sampai kena call 100 pukol 1 am .. hishhh!!!

* Dapat cuti CNY seminggu tapi hingga detik ni masih belom balik lg .. jap ehhh .. sok saya pulang ye .. hehehehe

* Buat julung julung kalinye aku mencium buntut keter orang ..moral of the story : jgn guna talipon semasa memandu .. ouch!

* Pepagi tadi kekelip pojaan hati (yang dah pegi dating dengan gadis lain.. derang pegi tengok dinors alive! ilmiah U!..) call aku .. terkesima I.. dalam keadaan mamai angkat tepon .. nyaris dapat kaver suara .. eheks !

* Ayat first dia "Sorry hari tu aku tak reply sms ko.. aku tdo time tu.. mamai ..".. dengan di luar kawalan aku jawab "ohhh .. lamanye baru nak berasa bersalah .." ouch! .. sorry jejaka pojaan bukan niat di ati ayat tu yang terkuar .. uhuks! =(

* My dearest fren , Che Ayu selamat melahirkan baby gugurl...!! .. awww .. excited.. sok aku nak g tgk baby n mak baby sambil bawak present yang di request oleh ibu baby ..


unplanned act mmg sgt berbahaya kepada poket anda .. kepada tuan punya badan sile berhati hati di masa akan datang ! jika tidak kepala anda akan berasap lg .. huuuuu TIDAKKKK~

No comments:

Related Posts with Thumbnails