Thursday, July 1, 2010

Sibuk Kerja Berhari Hari

  • Sejak RFS 28 hb June hari tu, mencurah curah keje .. x sempat nk mengupdate blog (aku terpaksa benti menaip selama sejam sebab ade isu) .. balik umah dh ngantok .. kekemas ape yg patot terus kebabom tdo! ...
  • Tdo plak kekejap nyenyak.. kekejap kaki cramp .. kekejap rasa cam nk tgk bola .. haish! ...

  • Korang nmpk tak ape tajuk air kat lam gambo atas neh?... Jus Poligami!!! .. aku kompem peminat setia air ni mst kaum adam yang berangan nak kawen byk tapi x bole.. so layan je la jus poligami .. tak pon bujang yang tingin nk berpoligami ...
  • Air ni kat kedai Indonesia Ayam Penyet Wak Solo .. nasib makanannye sedap! ..

  • Korang nmpk gambo kat atas ni plak? ..gara gara opis tersayang aku tu xde ekon .. aku cabot awal dr opis... aku g layan movie ngan Mr. Y ... =) .. memandangkan Mr Y ade training kat Oracle U, Garden.. maka aku amik peluang berkilauan ni ajak dia tgk movie .. (yahoo!) ..layan cter legend is born : Ip man .. Mr. Y banjer .. dapat pakej tengok wayang dengan car freshner .. hahaha ..i loike!
  • Uncle manager / bos dalam movie ni sgt cute , kerek & sengal .. hahahah ..
  • Gambo Mr Y?.. takdek.. Mr Y bergerak pantas sgt .. tak sempat nk snap .. maklum la .. camera phone je ade ..
  • Tq Mr Y.. hope u keep ur promise to watch movie together again n again n again n again ... ( Toy Story 3 plssss ... )

2 comments:

Byzura Mj (By) said...

cet pergi ngedate rupanya!!!

msmilo said...

hahaha .. panas by!! opis ni ... drp aku hypertension baik aku g carik ekon.. hahaha

Related Posts with Thumbnails