Thursday, June 24, 2010

Takde Tajuk

  • Dalam fb aku ade budak bg message kat inbox .
Hai .. sepatah ..
aku reply Hello ..
pastu antar lg satu message lain (bukan dalam thread yang sama) ..
Awak duduk kat Taiping kan?
..
ehh.. sejak bler plak aku dok Taiping ni??...
thread lain plak ..
Oh tak. awak duduk Teluk Intan ye
sepatah aku jawab : Ye
thread lain
Kampung ke Taman?
ehhhh seryes aku malas nk layan budak ni.. mcm budak baru nk idop...

  • Dalam dilema nk beli sport shoes baru ke ... jam tangan baru ... sian kasut sukan aku yg sekarang .. dh burok.. aku lari pon rasa sakit .. trus x dpt nk lari laju (lari laju keh??) ... Jam tangan plak .. mmg aku tingggginnn nk beli jam tangan baru.. solvi titus .. dulu ade org tu janji nk bg time hadiah bday .. tp smp skang tak sesmp kat tgn aku .. (org tu kata dia dh belikan .. sob sob)
  • Kesimpulannye, aku nk beli dynamo , daia , shampoo , pencuci muka , sabun mandi , berus gigi , ubat gigi .. ini suma lg penting!

2 comments:

Fird said...

jangan jual mahal heheheheh
(hensem x?)

msmilo said...

hahaha.. bukan jual mahal os.. tp annoyinggg!!

(x bape ensem la.. hahahahahhaha)

Related Posts with Thumbnails