Saturday, July 31, 2010

Perfume Hunting!

Baru perasan yang perfume aku dah nak abes .. tahan untuk seminggu je lg .. isk isk isk .. tak sangka dah nak abes .. hahaha .. aper lagik semalam lepas abes keje aku ajak geng 'Menarik' aku teman.. tak jauh .. kat kedai runcit midvalley jeh .. ngeh ngeh ngeh ..

Lepas abes pusing satu midvel, akhirnya aku dpt beli perfume .. heheheh tidak lain tidak bukan .. Anna Sui fragrance .. ihiks .. I just love Anna Sui fragrance.. even my first perfume also Anna Sui.. Secret Wish .. Rock Me .. and now Flight of Fantasy .. yeahuuu!!

*Lepas sembur ni.. aku bole belagak macam si burung merak .. erk??*

Tapiiiiiiiii .... aku suke jugak Elizabeth Arden 'Pretty' .. uhukssss ... (next time ok... =) )

*Bau 'Pretty' sangat sweeettttt and pretty!*


Thanks geng 'Menarik'ku sbb sudi round satu midvel bersama aku.. ihiks

No comments:

Related Posts with Thumbnails