Tuesday, July 20, 2010

[Series] The Vampire Diaries

Since semua US Series yang aku layan tengah break skang .. aku cam boring .. takder mende nak layan.. bebalik aku layan Glee .. idak pon Survivor 20 tu .. pastu aku abeskan tengok one piece sampai episode 228 .. pastu layan kdrama n jadorama .. bosan bosan ..

Pastu roomate ku Fiza layan plak Vampire Diaries .. aku mmg tau dia layan.. tp tader napsu plak aku nk melayan sama .. maklum la .. byk sgt cter vampire kat tv.. rasa cam muak plak ..
Sekali.. aku terpandang plak mamat ensem neh .. Ian Somehalder (tak penah aku tau nama mamat neh).. 1st time tengok dia blakon cter Lost .. tp mati awal plak . keciwa aku .. hahaha .. sekarang dia muncul kembali!!! ..

Sangat suke watak dia dalam cter ni .. seorang yg jahat! .. tapi ensem .. haha .. jahat tapi masih amik berat pasal orang orang yang dia sayang ..

* Damon Salvatore damn smoking HOT!*
* Hotnessss *
* Stefan Salvatore *
* Elena Gilbert*

*Alaaa kecit plak gambo neh ... tapi.. this is my fav part! ..*
*2nd Season will be air on Sept 2010...*

All pics credit to CWTV

No comments:

Related Posts with Thumbnails