Monday, May 17, 2010

Nak gelap 10 minit pon cukop .. Nak cerah balik 10 thn pon lom tentu..


Event : Rentap Futsal (Sempena Hari Belia Peringkat Kebangsaan)
Date : 15 May 2010
Location : Presint 18 (seblah umah KuE)

Janji jam 7 berkumpol depan menara .. apakan daya .. janji tinggal janji (aku la tu!) pukol 730am aku sampai depan menara .. aku smp parking D2 pukol 725am .. heheh 5 menet pon nak kepochi..

kol 8 camtu kitaorg gerak.. 2 keter ..keter Lina & Illie .. kami hanya ber 5 .. campor pembantu peribadi kami kami ber6 .. Smp Presint 18.. memasing dah teruja.. teruja dengan khemah khemah yang berkanopi indah .. hahaha.. bukan teruja nak main ke ape ke.. ahaks..

Sementara tunggu Lina register .. kitaorg pon ape lagik .. amik mood la..warm up ape yang patut .. warm up dengan cara berposing depan camera..hahha.. panas camera aku ..


Bler camera dah cukop panas ..barulah kitaorg bole main ... haha .. lepas abes 1st game kitaorg rehat jap .. g sambut PM sat.. tak lengkap acara kalo kitaorang tak sambut PM..

Tak sangke PM lalu seblah bahu jeh.. (ecehhh.. seyes tipoo..) selisih bahu ngan bodyguard dia ade la.. hahaha.. ade cabutan bertuah .. "Die menang Motor".. kan best kalo aku yang dapat motor tu .. dah tak payah nak beli motor dah .. walaupon aku tak berani nak bawak motor.. tapi nanti bole suruh laki aku bawak .. ehhh lari topik dah ni...


Kitaorang sambung main lagi.. 2nd game.. lawan Ball Ballerz?.. kejadahnye ntah nama.. sedap lagi nama group aku .. "Good boy.. Good!.. macam ni la boy saya" jerit pengurus mereka yang berperut gendut di tepi court...musykil plak aku .. aku main ngan laki ke ngan pompuan neh??...


walau bagaimana pon kitaorang tetap main dengan penuh bersungguh sungguh ..tak kisah la lawan ngan laki ke ngan pompuan ke.. ngan pompuan yang tak nak jadik pompuan ke... tak cukup dengan lebam di kaki .. di perut.. malah di tangan .. tapi apakan daya .. kami kalah bermaruah! (ala-ala mcm badminton masa jmpa Denmark hari tu la...) hahahahah...yang penting kami enjoy!


Main 2 matches dah .. mesti la lapo kan .. ape lagik.. member Lina tunjuk jalan makan kat Presint 9.. kami layan perut la ape lagik .. wpon kurang enak .. tapi ku telan jua ..tapi seyes .. leleh air liur aku tengok ayor laici pembantu peribadi n By .. telan air liur je leee... hahaha

Begitulah alkisah Rentap Futsal Putrajaya yang Sentap .. hahahah.. Sentap wey!! lepas ni kena carik cream penyejok muke.. seyes panas muke aku.. (sape de bedak sejok???..)


sile jangan buat spekulasi liar!.. hahaha

No comments:

Related Posts with Thumbnails