Friday, May 28, 2010

Marah!

Entry marah lagi??... Hahahah .. asik marah marah jeh aku ni.. kesan peningkatan umur ke?.. hahahah ..
*angry_by_TiaraMia @ DeviantArt*
  • Marah 1 :
Memula Facebook aku kena virus/spam .. sekarang skype aku plak .. eeeee.. marah .. geram.. mencik! sume ade .. scan scan laptop aku .. ade la worm n trojan ... uhuks.. sedey aku.. aku punye reflexive arcade game punye crack pon kena delete .. huuu ..

wat masa skang dah letak dh worm n trojan tu dalam quarantine .. hopefully dah xde dah spam kat skype tu (at least)... spam kat facebook tu camne ar nak kasi ilang?... aku x bukak pon fb chat tu .. uhuhuh...

*Angry_by_Tarelkin @ DevianArt*

  • Marah 2 :
Persengketaan osmate osmate aku... aduyai! .. ni lagi satu kes .. memasing dah besar kot.. pepandai la nak handle.

Al kisahnye ... umah aku ni ade sorang budak baru .. tapinye budak ni aku x tau la kenape .. dah pesan banyak kali kalo nak kuar tu .. tutup pintu bilik .. tutup lampu bilik air .. tutup kipas .. hellooooo.. mende basic kottttt ..

duduk reramai ni .. pepandai la bertoleransi .. bler orang dah pesan tu .. take note la ... aku nak jmpa dia face to face memang la tak tau bler .. pg aku kuar dulu .. malam aku tdo dulu .. bler masa aku nak jmpa dia nak cakap dari hati ke hati

aku pindah la camnih! (emo? .. hahahaha)

No comments:

Related Posts with Thumbnails