Monday, May 10, 2010

Blog Tempat Luahan Hati

  • Ade orang bercerita dengan aku yang bos masih kecewa dengan aku.
  • Status aku masih 'Unforgiving Mistake'
  • Pagi pagi lagi dia dah luahkan kegeraman hati dia yang terbuku dari hari Jumaat kat orang yang bercerita tu
  • Apologize email aku masih tidak di balas . Adakah ini bermaksud dia masih geram dengan kesalahan yang tidak sengaja aku buat?
  • Email investigation aku jugak seperti di pandang enteng . Tiada respond dari pihak dia.
  • Orang tu cerita lagi pada aku yang mood dia hari ni baik. Tapi sejurus dapat email daripada aku berkisar KP*Sof* tu mood dia bertukar.
  • Kalo nak di ikutkan kesalahan aku tu kesalahan yang sangat simple. Yang tidak menjejaskan ape ape pon.
  • Tapi disebabkan itu aku rasa umpama di kambeng itamkan. Di mana aku menjadi tempat dia melempiaskan rasa tidak puas hati , geram , benci , menyampah dengan KP*Sof* tu.
  • Pada mulanya aku memang sangat risau dan sedih. Sape tak risau dan sedih kalo bos sendiri macam menyampah n meluat kat kita. Maunye karang KPI tahun depan dapat 1 (nauzubillah.. jauhkannnn lah!)
  • Tapi bile pikir pikir pikir pikir pikir banyak kali, aku plak naik menyampah, meluat, geram dengan bos. Kesilapan simple je bos! tak kan tak bole nk maapkan! (ohhh di tulis ketika setan sedang meniup hasutan di telinga)

2 comments:

Fird said...

sabarlah nenein. bos-bos memang cenggitu. tunggu lah bila dia desperado nanti.

msmilo said...

Thanks Os .. uhuhuh .. mengenangkan dia bos bos laaaa aku sabo .. sob sob srett!

Related Posts with Thumbnails