Wednesday, August 6, 2008

back!!

Salam all..

Lama jugak aku tidak mengupdate kan blog ni..:D..hehe..ni skang aku ader kat MPK..adess..jmpa Pn Z td..niat di hati nk mintak doc uat cagaran..cagaran je ni yg still sangkut..yg lain dh dpt sign dh..uhuks..payah toi la..derang ni nk cerewet sgt..nnti kang CS terminate pojek kang br tau..derang jgak yg rugi..uhuhh..aku pon rugi jgak la..hahah..dh le skang aku dipertanggungjawabkan 100% utk cagaran neh..adess..x suka x suka x suka..tp terima je la..=(...nnti kol 3pm jmpa balik Pn Z..tu pon kalo jmpa dia berserta doc yg dh di sign..kalo x..buang masa aku je dok sini...baik aku g basuh keter aku yg dh berkarat tu ke..lg mendtgkan pekdah..hehe

ok ok abeh bab membebel * sorry la xder sape nk dgr bebelan aku..so kat sini la aku bebel * hik hik

last weekend aku bersama sama che ayu..ratna..mala..along..nana..adah..pink n ayib mengkonvoikan diri dari KL ke manjoi untuk menghadirkan diri ke majlis alumni bainun yg wat julung kalinye kitaorg join..hehe..alhamdulillah perjalanan kami selamat..ayib..nana n mala ader jugak la wat aksi..paling bes..keter derang suma lam satu line...cam italian job plak..cuma saiz keter je yg berlainan..hehe..kitaorg smp lam area kol 5++...bler nmpk bangunan sek tetiba je jantung aku 'dup''dap''dup''dap'..hahah..nebes..x pepasal plak nebes..pe hal ntah..hahaha..

pastu kitaorg menjalankan diri ke dewan besar untuk registration..sesmp kat sana kitaorg di sambut oleh super duper senior..aku pon x kenal sape..tp skang aku dh kenal le..hehe..one of them is Capt. Nazri..dia ni la yg byk berjasa utk menjayakan alumni bainun ni...aku registerkan skali utk kak Ya..sorg pon batch dia x dtg..ampeh..hahaha..

pas register kitaorg g jln g tepi padang..tgk ramai jgak bdk batch 01 dtg..derang la kot yg paling ramai..dak2 02 pon ramai jgak..tp aku x sembang ngan derang..uhuh..dak batch 00..kamilah tu..hehe..dak 99 x ramai..yg aku nmpk cuma kak is...jirus..GM..pengko..pejek n bulue * bulue dah kawen uhuks* sesembang jap ngan bulue..

rasanya ptg tu aku x wat ape sgt..setakat sesembang ngan dak2 yg aku kenal n membzkan diri mensnap gambo..uhuh..pastu kitaorg check in kan diri ke hostel..hahaha..kitaorg tdo kat klinik ok..hik hik..merasa la mandi berkemban kat kolah..lama dh x wat...byk la jugak perubahan kat aspuri tu.. such as :

i) dorm ketua blok dulu dh jd bilik iron
ii) ketua blok..penolong ketua blok dok campur ngan bebudak lain
iii) dh xder ampaian kat dalam (suma dh di semenkan xder rumput/bunga)
iv) bilik warden blok C jd tempat menelaah utk form 6
v) bilik stadi jd bilik tv..
vi) bilik stadi ader tv...
vii) ampaian luar ader bumbung
viii) xder krisis air di waktu maghrib..hahaha

ni la antara perubahan dr segi fizikal..perubahan lain plak

i) xder warden pompuan dok dalam ---> mak aiii heavennye derang..xder sape nk jegil bijik mata kat derang kalo x turun jemaah maghrib
ii) kol 2..3 pagi pon lom tutup lampu dorm.. iskk over tau derang neh..ketua blok x picit loceng ke suh tutup lampu...
iii) hr ahad hr tu xder general cleaning..iskk mane bole camneh!!..

mlm kitaorg ader dinner...kitaorg igt..kitaorg la org paling awal smp..rupanye..kitaorg org last smp..sesmp je org bangun g amik food..hahaha..timing baek punya..hik hik..aku mmg tgh lapo gler..telan je suma..mala kata x sedap..aku rasa cam ok je..hahaha..sesembang kejap ngan pn zakiah..dia je yg cam recognize kitaorg..hahaha...dia cter yg cikgu norita dh kawen..alhamdulillah..tp baru keguguran..uhuh..sian cikgu fizikku itu...aku rasa cam ampeh je aku mlm tu..sbb x g snap gambo ngan cecikgu pon...uhuks..apo nk jd ntah...jgn cikgu kata kami sombong dah..uhuh...

aaa..cam malas nk tulis dh..upload gamba je la..hahaha




gegambar lain ader lg...dr camera mala lom dpt lg..so tunggguuuu la ek

No comments:

Related Posts with Thumbnails