Saturday, August 16, 2008

Owh perut...

adess....since hari rabu mlm..after class..till today...perut aku rasa x selesa..angin..nk kata aku x buang air..aku rasa tetiap hr aku buang..yg x besnye..aku xder selera nk mkn...perut lapa..tp xder selera nk mkn..aku paksa diri aku mkn jgak..sekadar utk alas perut..n since hr rabu mlm tu aku makan slalu x abeh..

rabu mlm - nasi goreng kg..* faizal tlg abehkan *
kamis lunch - cucur udang 2 keping.. * kamil..epul..said..fais tlg makankan *
kamis dinner - mee goreng udang (home made) * abeh tp amik masa dekat sejam mkn sepinggan*
jumaat lunch - nasi goreng daging merah * x smp separuh mkn *
jumaat after class - kuey teow mamak * x smp separuh jgak *
sabtu bekfes - roti telur * abeh tp lama jgak nk abehkan *

roti telur last santapan aku..smp skang ni..kol 11pm aku x mkn lg..aku lapa..tp x selera nk mkn n perut rasa x selesa lg membuatkan aku x lalu nk mkn..padahal aku kat kg ni..memacam makanan ader..mak masak siang td..since uncle ridza..atuk laki..atuk pompuan..along n angah balik sini..tp aku x mkn jgak..jenuh mak n abah suh aku makan..tp x termakan jugak aku.. nape eh?.. adakah sebab the 'day' will come soon?..atau cacing lam perut aku ni bermaharaja lela?..err jap..kalo cacing mkn byk tp x kenyang kn..hehe..so cacing is not my problem la kan..hehehe..tgk la sok camne..kot kot makanan kenduri umah mbah nnti membuka selera aku..hehe

ptg td g balik kg mbah jap...angah nk berurut kaki..terseliuh men futsal..aku pon gedik jgak hulur kaki mintak mbah urut..hehe..saje je..dh lama x merasa mbah urut..umah mbah dh lain..dh ader umah bhgn bwh..uhuh..nmpk sgt aku dh lama x balik kg umah mbah..uhuh..bwh xder la besar sgt..kecik je..bole la jd tmpt acu nok wat kueh..sok mbah ader wat kenduri..tp cam aku x dpt nk attend je..hurm..nmpknye mission utama aku utk balik kg ni x dpt dilaksanakan la..sbb aku mayb x dpt dtg kenduri umah mbah ni..sbbnye..kena jaga adik..n kena jaga anak2 aunt esah..aduu..sejak bler plak aku bukak nursery neh..hahaha..bole wat part time gini..xper la..janji aku dpt makanan dr kenduri mbah nnti..hehe..

btw td acu nok ckp aku makin kurus..yess!!!..hahaha...mbah pon ckp bnda yg sama..ke derang nk amik ati aku je td..hahahahhahaha..x kesah la kan..*bersiul siul*..hik hik

aaaaaaaaaa..sok cam x dpt je nk tgk badminton gold match between chong wei n lin dan..adus..hopefully chong wei will win the gold..he's the only hope that malaysia has to get a medal..aper la olimpik ni xder squash..kalo x msti malaysia dpt gold medal jgak for both man n woman category..

dalam keletihan aku ptg td..sempat jgak aku menghabiskan tgk cter Iljimae itu..aduss..abeh juga aku layan..seperti biasa..air mata berlinangan di pipi ku...hahahah..tp aku cam x puas hati sket cara ending cter tu..misteri laaa.Yong/Iljimae tu hidop lg ke x..kalo dia idop..smp ati dia x bitau bong soon..uhuks..cedey tgk bong soon...tp aku puas hati ngan watak Shi Hoo..hehe..cuma mcm kurang logiknye bler..suma yg di plan oleh Iljimae tu berjalan lancar..hahaha..tp xper la..cter je..


No comments:

Related Posts with Thumbnails