Wednesday, July 2, 2008

Updates!

Ah..rindunye saya untuk meluahkan rasa isi hati kat blog ni..tp tiap kali diri hendak mengupdatekan blog..mcm2 la halangan yang ade..in fact..b4 tulis post ni dh ader 2 drafts post..tp x terpost..haha..nk post rasa cam dh basi je suma cter tu..hik hik

skang ni tgh ader masa nk update..wpon sbnrnye ade keje nk wat..hehe..xper la curik masa sket =D..

tetiba hati ni rasa cam sedey..ahaks..gediks jer kan nk sesedey..tp itu lah yg aku rasa skang ni..pernah x korg rasa..bler seseorg tu cam rapat ngan kita..dia rapat ngan kita time someone dia x ada kat sisi..pastu bler someone dia dh ade..dia pegi ke someone..hurm..aper korg rasa ek..aku rasa sedey..hahah..bukan ape..err..caner ek nk explain rasa hati ni..wpon mmg dh tau r/ship kami ni x akan lebih dr kawan (or shud i try my luck?..hahaha)..tp bler slalu bersama, terdetik satu rasa..rasa yg hadir secara sendiri..rasa yang aku sendri susah nk tafsir..kekadang di bibir mengatakan tidak..tp dihati mengiya kan..hik hik..adeih..penat jugak melayan kerenah hati yg satu ni..=)

Wahai Hati, jgn nakal2 ek..hik hik

2 comments:

Asue said...

mahu aku menekanya wahai dinda ku..hehehe..semoga hati mu x luka lagi..hahahah

msmilo said...

terima kasih kak ina ku..cayang mu sokmo

Related Posts with Thumbnails