Monday, July 14, 2008

My Weekend!

Hari jumaat hari tu..plan nk g silat..tp b4 g silat..nk jejmpa sat ngan misya..sblm dia memasukkn diri ke dalam pulapol..janji ngan faisal jmpa kat stesen minyak 9..pastu aku follow dia..dia g amik feesyam lu kat umah feesyam kat usj..follownye follow skali derang naik parking sunway piramid..adessss laaaa..punya la byk keter..iskk..marah toi aku time tu..derang parking lam tu sbb derang nk g tgk wayang...ishh x bole aku kenangkan la...tiap kali aku terigt balik..msti aku rasa nk marah..pastu aku kuar dr parking sunway g sesak itu..aku carik sendri restoren tu..alhamdulillah jmpa...dpt la aku jmpa misya..memakan..beborak...aku x lalu nk mkn sgt..sbb mengenangkn kelas yg aku dh lewat tu..skali aku kena racun daa ngan derang..hehe..niat nk jmpa kejap then g jalan kent utk amik buah..skali aku amik buah kat flaming..hik hik...lgpon pasneh x tau dh bler nk lepak ngan misya..huuu...

* gonna miss u babe!*

Last weekend rasanya cam penuh ngan aktiviti je..sbb rasa cam..penat!..x tdo siang yg lama di kala wiken adalah suatu yg x best!..per per pon..ni la yg aku wat last saturday and sunday...

Sabtu :

Sabtu plan nk g menyopink kan diri..so aku ajak pais teman aku sopink.
.haha..x sopink jauh pon lam shah alam jugak...PAs..SACC n pkns..tp lam list bebyk aku...satu pon aku x berjaya beli..nk beli sport shoes..harga suma over bajet..nk beli modulator pon suma over bajet..nk beli foundation..xder plak foundation yg aku carik kat guardian SACC tu..sib baik baiki beg n beli tudung kat pkns dpt..kalo x mmg pasrah jer la kuar sopink..duit pon byk x luak..hehe..last2 si pais yg sopink ..dia beli hp baru..nokia..utk no maxis dia..

* cedap tp black sesame tu rasa cam pelik laaaa*
*aku di belanja oleh*

pas sopink kitaorg gerak g bon odori (pesta muda mudi) kat seksyen 21..naim beria mengajak..kitaorg singgah kat opis jap..amik epul..apek x mo ikut..ader keje katanya...pas amek epul kitaorg gerak..mak aiii..payah gler nk dpt parking..parking kat bahu jalan..jln jauh jgak nk smp ke padang kilang panasonic tu...kitaorg sesmp terus call naim..tnya dia kat mane..jmpa dia kejap..pastu kitaorg round round carik makanan..makanan jepun jer suma..eskrem jepun..air jepun..suma jepun la..dh kata bon odori kan..hehe..pais beli ape ntah aku lupa nama dia..tp belut panggang rasanya..epul beli sushi kat sushi king...aku?..aku just beli air je utk di minum bersama..haha..aku beli pocari sweat 2 botol..sblm ni aku cuma tgk pocari sweat ni lam komik slam dunk jer..mitsui minum..hahaha..kali ni aku plak minum..pas abeh pusing booth makanan..kitaorg carik port lepak nk mkn..bler duduk je kat padang tu..kitaorg pon setat le makan..aku x pndi guna chopstick..si pais ajar cecara guna chopstick..hehe..

*tu belut tu..*
*pais yg tgh concentrate makan*

*epul memalu meow bler aku snap gambo dia mkn*

pas abeh kitaorg melantak kitaorg carik naim..naim tgh dance kat tetgh padang tu..br jer kitaorg nk snap gambar dh abeh plak acara tari menari tu...jmpa naim jap sblm gerak pulang..mak aii..peluh gler dia..tp ader jgak org x kisah nk tangkap gambo ngan bj jepun naim yg basah lencun tu...

*pais tgh video call ngan adik dia..sambil tayang bj jepun naim*
*mereka sedang menari*

Ahad :

Ahad g kenduri umah Masitah...Selamat Pengantin Baru Ma!..gerak lambat gara2 aku n zila sibuk memakeupkan diri..janji ngan Lin nk gerak dr umah kol 10.30 or 11..skali gerak nk dkt kol 12 daaa...ujan plak tu..huuu..sesmp umah Ma..naik jmpa dia jap..adess..kurus nyeh minah neh!..hahaha...Ma ckp aku kurus ok..hik hik..cayang Ma...

*ignore the backgorund pliss..tu lemari zila yg sepah tu...*
*psst psst..tudung br tu..hik hik*

*me..ma..lin..zila*
*me & ma*
*munir & ma*

Balik umah..rehat jap..pastu gerak g Bintang g beli barang utk acara masak memasak..hehe..aku brg utk masak ayam goreng kunyit ngan sup sayur...masak byk la jgak..utk dak2 umah n opis...alhamdulillah dedua lauk tu berjaya di masak dgn bantuan osmate yg ku cayang..hehe..aku mkn kat opis..berkelah di opis bersama pais n epull... =)

*nasi putih..ayam goreng kunyit..sup sayur..*

Last but not least..hehe

*ignore the jerawatssss plis*

1 comment:

nurisla said...

ehem3x...baru ku kenal rupa si empunya diri yg menjadi sebutan dikau sepanjang masa..hikhikhik

Related Posts with Thumbnails