Sunday, July 13, 2008

Hurm..

Owh ya..aku terlupa nk beli buku Men From Mars yg di recommend oleh Islah..hurm...aku kena baca lebih lg utk faham tindak tanduk lelaki..x bole just nk tgk dr pandangan aku je..hehe

Dia layan aku baik..mmg baik skali..org lain pon bole perasan yg dia layan aku baik compare ngan gurls yg lain..tp ..adakah dia mmg layan perempuan yg rapat ngan dia camtu?..tu aku x baper nk pasti...sblm ni aku jarang tolak pelawaan dia (kalo dia offer makanan aku rasa aku x pernah tolak..hehe)..cuma td bler dia nk suap aku mkn aku tolak..*tolak secara baik* wpon time tu mmg nmpk niat dia nk suap tu suap as fren...tp...aku bukan ape..bg aku kalo dh smp nk suapkan makanan lam mulot tu..itu dh lain..maksud aku..hubungan tu x mcm kawan biasa dh..itu bg aku la..tp bg dia..mungkin itu satu gesture or tindak tanduk yg biasa utk layan perempuan...x tau la...

adess lapos...huuu

No comments:

Related Posts with Thumbnails