Thursday, June 9, 2011

Ok .. saya sedih!

OK .. saya sedih! ..

Masa dulu assign saya untuk R3 SOLO ni .. saya tau saya kena buat build .. tapi lepas tu .. tetiba saya jadi tester jugak ... dalam masa yang sama saya teruskan keje menyapot .. sebab orang masih tanya saya n saya tak dapat nak lepaskan tugas support macam tu je ..

Macam la kamu tu tak tau yang saya ni buat support non C .. tapi kenapa kamu tak penah cakap direct kat saya yang bukan saya support utama non C ? .. kenapa ?? .. biler vendor cakap kat saya "eh.. u're not the non C support personnel.. " saya terkejut .. n rasa sangat malu .. ohhh! .. saya tak tau nak letak muka saya kat mane ...

*penulisan saya terhenti kerana 'kamu' itu datang*

'Kamu' beritahu saya yang team akan di re-org .. tugasan akan berubah ...

Saya tanya direct kat 'Kamu' .. betol ke X yang support utama non C .. tapi 'Kamu' tak jawab .. dia cuma jawab yang X is main builder for R3 SOLO ...

ok la .. what ever!

No comments:

Related Posts with Thumbnails