Wednesday, June 8, 2011

[Movie] Karak



Aku baru balek layan movie neh .. memang tader dalam senarai movie yang ingin di tonton di panggung wayang langsung citer Karak ni .. tapi di sebabkan kami mahu membuang masa sementara nak menyambung keje di kala lewat malam dan di sebabkan X-Men , Kungfu Panda 2 full house .. maka kami pon layan je la movie ni ..

Masuk panggung pon dah 45 menet cter .. (bab Volkswagen kuning tu tak sempat nk tengok...).. masuk masuk panggung terus tengok part derang sampai umah Tok Malam .. sepatutnye ade part yg scary sampai bulu tengkok suma naik .. tapi aku tak berperasaan sangat .. (tak terbayang pon sampai sekarang .. ). (eksyen nauu nehhh ...)

Aku tak rasa takot kerana ..
  • wajah hantu tu tak menakotkan..
  • Ekspresi muka shera ayob n shahir tak menjadi sangat ...
  • ade scene Kilafairy mandi berkemban.. (aku rasa tak perlu kot nak mandi bagai .. cecelop sudeyyy ..)
  • elemen kejutan kureng
  • Part last sekali yang mana hantu turut head bagging layan lagu iron maiden (dah aku gelak berdekah macam layan kungfu panda.. cemane nk takot .. heh!
To yusry, cuba lagi next movie ..

End!

No comments:

Related Posts with Thumbnails