Wednesday, June 22, 2011

Ape compare compare haa???



Mende yang aku paling tak suka .. yang bole bawak bergaduh ialah orang yang banding banding kan aku ngan orang lain .. dah lama aku tak kena compare (yang aku tau la .. hahhaha ...)

last sekali aku kena compare n bergado besar was dengan abg ipar to be (time tu la) aku .. gado smp nanges nanges .. arghhh saket ati mengenangkan

pulak tadi aku dapat tau ade sorang makhluk ni comparekan aku dengan best friend dia .. bestfriend dia ni baru kawen .. dah dia tader tempat nak mengadu naseb ..

dia cakap .. aku tak macam bestfriend dia .. aku tak sama .. tak paham masalah dia .. bla bla bla ..

heyyyy .. kamonnnaaaa!! .. kita kenal baru baper lama .. dalam masa berapa lama ni .. penah ke kita sembang lama? .. penah ke kita hangout sesama? .. so what do u expect?????

matang la sikit weyyyy ...


*entry ini di tulis ketika hati ini rasa marah + geram + sedey + INSULTED*



kepada kawan baru saya,

Tak pernah terlintas pon saya nak ganti tmpt kawan baik awak tu ..
sebab saya tau .. saya bukan dia ..
saya adalah saya ...


Kalau awak terbaca entry ni .. saya mintak mahap..
saya harap kita bole terus kawan (ke dah tak bole nk berkawan langsung dh? .. haha )

1 comment:

ReD DReaM said...

Wah Aznein ade kawan baru :D

Related Posts with Thumbnails