Sunday, May 1, 2011

My unexpected episodes ..

Intan Wardati & Intan Batrisyia

Terjumpa ibu Intan ni kat KWSP Shah Alam .. pepusing je dari kaunter pertanyaan tu .. Kyakkkk seperti ku kenal wajah itu .. wajah sape lagi .. wajah Intan laaa ..hahaha.. memasing terkujat .. tak sembang lama sebab Intan ade hal nak setelkan kat KWSP tu ..

Intan ni my schoolmate masa kat Bainun dulu .. kelas seblah .. kalo Intan gelak dengan Che Ayu .. kompem dengar sampai kelas aku .. hahahaha .. hobi Intan nyakat Buya .. masa wedding dak Intan ni pon sempat lagi si Buya kena nyakat ngan Intan ..

Me & Intan di hari persandingan Intan ... 6/6/2010 ...

Sorry gambo blur sebab aku tengah bergelak ketawa keseronokan tengok Buya kena drop dengan Intan .. [classic!]


Mr Liew Chee Ming

Cikgu Add math aku ni .. aku terjmpa kat LCCT .. tak sangka giler! .. Mr Liew tengah on phone kot masa aku approach dia tu .. hahahah .. sebab terlebih excited .. tak menyempat tunggu sampai dia abes call .. hahah ...

Dia end je call .. terus aku g serbu dia .. tanya yang whether dia ni Cikgu sekolah Bainun ke.. keh keh .. lepas sesembang kejap.. kitaorg snap pic together gether dengan bantuan pelancong asing ..hahaha ...

Cikgu Add math merangkap cikgu volleyball aku .. bini dia coach netball sekolah chinese aper ntah kat ipoh tu .. hebak team tu .. tak penah kitaorg dapat kalahkan netball team tu .. huuuu ... (men volleyball pon kalah jugak... =( ...)

Tengku Zahasman

Oh my .. dalam bebyk unexpected meetings.. ini yang paling mendapat sambutan dan kontroversi sekali ...

Terserempak Man dekat Midvalley.. masa on the way aku nak g celcom cube ..seperti ku kenal je wajah ni kan .. rerupanya si Man ni .. lama giler tak jumpa .. last sekali jumpa masa BBQ kat Janda Baik .. pergh.. lama siot dah tu ..



Our BBQ event @ Sailor Rest Janda Baik on 16 & 17 Feb 2010 ..
Masitah

Kisah terjumpa dengan Masitah plak .. terjumpa Masitah dekat Giant Seksyen 13, Shah Alam .. pandang 2..3 kali jugak dak Masitah ni before nak tegur dia .. btoi ke idak btoi ke idak .. last last aku g tegur jugak ... kalo tak tegur kang aku termimpi mimpi .. hahaha



Masitah was my classmate masa form 4 & 5 .. aku dapat potpuri dari masitah masa main tetukar hadiah time jamuan kelas form 5 dulu .. ade lagi aku simpan potpuri tu .. tapi bau nya sudah tader ... =) ...

Kami masa zaman gonjeng! .. kahhhhhh!

No comments:

Related Posts with Thumbnails