Monday, May 16, 2011

Baddy or Bado?

BADASSS!!!!

Finally aku bersukan jugak!! .. Hhehehe .. setelah sekian lama lelemak ni tepu kat bawah kulit aku ni .. tiba masanya aku g main badminton .. yeah! ..

Thanks Lina darling sebab ajak aku join main .. Kitaorg main dekat Pusat Sukan UM... first time masuk UM sampai ke dalam dalam .. (before ni sampai hostel adik pais je .. tu pon aku tak tau celah mane.. hehe).. kompem kalo Lina suruh g sendiri lepas ni aku sesat barat dalam UM .. hahah ...



Sesampai kat dewan tader orang lagi.. hehe .. rasa macam lega je sebenarnye .. tapi tak lama lepas tu makin ramai orang datang .. huuuu .. muka muka yang tak penah aku nampak ..

Dah la bertahun tahun aku tak pegang reket .. sekali main ade orang tengok plak tu .. heeee .. kompem la asik pukol angin je .. dulik la .. janji aku happy pukol angin.. eh? ..



Tak sangka pukol angin pon bole berpeluh peluh .. basah satu badan .. PUASSS!! .. lama giler aku tak bermandikan peluh camtu .. (tertiba teringat zaman kelas .. sobs!)


Disebabkan sangat penah pukol angin .. maka sebelom tido.. wajib sapu Mintak Raja Kayu Plus yang beli kat Langkawi tahun lepas dengan harga RM6.00 seluruh badan .. persetankan musim panas .. yang penting sok pagi bangun tido tak sesengal sendi .. petua ni aku lama dah amalkan .. sape eh yang bagi? ...aku rasa Arwah Cikgu Noridah kot .. masa musim main bola baling dulu .. sampai sekarang aku amalkan .. huuuu ....

No comments:

Related Posts with Thumbnails