Wednesday, May 18, 2011

2 jam 50 minit di Amarylizz Beauty

Hari nya sudah tiba! masa untuk aku manjakan diri.. oh yeah! .. Memang aku plan lama dah nak pegi ke spa bagai .. tapi asik tak sempat n kekurangan bajet ..

Sampai la aku terbukak Milkadeal .. lepas tu terpandang deal yang amat melelehkan air idong dan air liur .. (at least bg aku la .. heee..)

RM48 instead of RM850 for 60 Minutes Body & Herbal Ball Massage + 90 Minutes Signature Facial + Aromatherapy Foot Soak + Ear Candling + RM30 treatment voucher + 1 Year Membership worth RM388 at Amarylizz Beauty, Kota Damansara [94% OFF]

haaaa .. leleh tak?.. hehehe .. walaupon lokasi nye di Kota Damansara .. aku tetaaappp gagah beli deal ni .. Heh! ..

Jadinya pada 16/5/2011 bebaru ni .. aku pon pegilah ke Damansara .. bertemankan Garmin aku yang satu tu .. (dah bergarmin pon bole sesat lg .. *malu!*)

Lepas di bantu oleh Garmin dan juga staff Amarylizz, aku sampai jugakkkk kat destinasi .. Masuk je pintu , aku nampak ade sorang customer .. pastu aku isi borang .. derang ade bagi teh herba .. tak sempat minum bilik aku dah ready .. Masuk bilik zasss!

Masuk bilik .. sudah tersedia towel , shower cap and disposable panty .. aper lagi .. bertukar la .. hehe .. barang2 persendirian letak kat bilik yg sama jugak .. overall aku suka dengan suasana bilik.. byk cermin .. wangi .. dim je lampu .. n muzik yang melenakan .. haha

Aromatherapy Foot Soak


Rendam kaki dalam air panas yang dah ade bunga bungaan n aromatherapy oil .. tapi kannnnnn .. aku rasa macam sekejapppp sangat aku rendam kaki tu .. :( .. rasa macam tak smp 15 minit pon .. sobs! .. (ke sebab aku tukar baju lama sangat .. hehehe .. ) .. sambil rendam kaki tu derang kasi minum air honey ginger panas .. =( .. tak sedappppp ...huuuu .. (yang tak sedap la yang ade banyak khasiat .. :P ) ...

Lepas lap lap kaki ... zass .. kita massage duluuu .. =)

Body & Herbal Ball Massage

Relaxing massage on the whole body .. i loike! .. hehehe .. memula urut belakang .. abes satu badan kena urut ngan tangan lepas tu urut pulak dengan Herbal Ball .. ball ni panas .. sedap je badan rasa .. lepas urut bahagian belakang .. urut bahagian depan badan plak .. sama gak .. lepas tu dia urut ngan Herbal Ball tu ..

Rasa macam kena tuam ngan batu .. (teringat batu tuam mbah kat umah .. hehehhe ) tp yang batu ni ade memacam herba .. elok untuk kesihatan katanye ..

Ear Candling

First time aku buat ear candling .. berdebar rasanya .. sebab ade api dekat dengan telinga.. meremang .. tegak bulu roma .. hhahah (risau bulu roma rentung sekali .. hik hik) ..

Aku tak tnya aper pon pasal ear candling ni .. (sebab berdebor punye pasal.. senyap sunyi tanpa berbicara sepanjang proses .. )

Signature Facial

My favorite part! besttttt sangat biler muka di urut urut .. (sampai lupe nk tnya produk ape..keh keh) ..

Dannnn .. ini lah pertama kalinye .. time extraction aku mengalirkan air mata n air idong .. saket! .. hahha .. saket tapi puas hati dengan hasil .. (its a good thing right? .. ) .. hidung ku terasa licin .. i loike! ..


last but not least, dapat voucher bernilai RM30 ..n kena redeem within one month.. :) . (biler eh nak pegi lagi ? .. )


Kesimpulannye , saya memang suke dan rasa berbaloi baloi baloi .. (thumbs up!)

** Pics credit to Amarylizz Beauty website . (aku tak sempat nak bercamwhoring sebab datang sesorg .. huuuu...segan :"> )

2 comments:

Iela Fazielah said...

hi.. salam kenal.. sy baru nak bl deal ni... bc u punyer pengalaman mcm best... thanks 4 sharing

msmilo said...

Hi Iela ...

Hope u pon akan enjoy the treatment as i do .. hehe

seronot! ;)

Related Posts with Thumbnails