Friday, January 7, 2011

Plastic Surgery



Biler kita cuti dari kerja .. macam macam la plan n mende nak kena buat .. daripada tader per nak kena wat.. sampai tak cukup masa nk setel mende ..

Balek dari Sunway Pyramid ingat sempat la nak pegi pos opis tapi di sebabkan salah amik jalan nak ke pos opis besar Shah Alam maka aku teruskan aje niat aku nak betulkan bumper depan Enrique ..


Thanks to Azra sebab tunjuk dagu Enrique yang dah melondeh .. huuuu (bawak hari hari pon tak sedar :( )



Uncle tokey tengah bersihkan bekas gam lama .. sungguh gigih uncle ni bersihkan dagu Enrique ni .. sampai itam jari n kuku uncle .. (tp dah kata mekanik kan .. kalo tak itam tangan n kuku bukan mekanik namanye .. =p)



Biler dah bersih sume gam gam tuuu ... uncle taruk gam baru kat dagu Enrique ... ouhhh gam ni la yg berharga RM60 .. (ke gam + khidmat pemasangan?... = RM60)...


Lasssttt sekali .. selepas 85 menet tunggu akhirnya .. dagu Enrique di lekatkan balek ke rahang ...perghhh berbaloi baloi tunggu selama 85 menet .. sampai tertdo tdo aku nunggu keter siap .. uncle tokei puji puji keter aku .. kata elok la aper la .. nak amik ati la tu .. lepas bagi aku tunggu lama .. pastu bagi la ayat2 manes dengan harapan aku bagi extra tips kat dia .. hahahha ...





Tadaaaaa ... akhirnya Enrique ku selesai operation .. dan kini dagu Enrique tidak melendut lagi dan tidak bersagat dengan lantai lagi .. yeay!!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails