Wednesday, December 22, 2010

Menuju Puncak!!

Perghhh lagi beberapa hari sahaja nak krismas .. hahah sumpah kegembiraan aku ni tader kaitan dengan krismas yang bakal menjelma .. (owhhh lom sempat sopink lg sempena krismas sales ni .. =( ... )


Aku gembira sebab Ready For Service untuk Release 3 akan berlangsung tak lama lagi.. apabila R3 sudah di launchkan dengan jayanya .. maka dengan itu secara rasmi jugak la aku sudah tidak berkhidmat sebagai Level 2 Support... orang lain la pulak yang akan menyapport .. yeahhh!!!.. satu kebebasan jiwa kepada aku .. ngeh ngeh ..


Walau jauh di sudut ati aku rasa sedey nak tinggalkan Level 2 support ni .. maklumla setahun dah wat keje ni .. setahun dok standby weekend .. tetiba tahun depan dah tak yah support weekend dah .. mesti idop aku sunyi di kala weekend karang *sujud syukur* .. keh keh keh ...


Cabaran baru akan tiba lepas ni .. job scope keje yang baru plak .. bakal menggagau di awal tahun .. dan berdoa mudah mudahan aku tak tertdo dalam miting .. ngeh!


Oh ye! .. sempena RFS yang akan tiba weekend ni .. aku akan bertugas pada hari jumaat sehingga dinihari hari sabtu .. hehehe chaiyok!! ..

No comments:

Related Posts with Thumbnails