Saturday, December 25, 2010

25 December 2010

Semacam mana entry aku before ni ... macam tu la kenyataannye ..Aku terima kenyataan yang aku kena kerja pada tarikh yang ada pelbagai macam jenis jemputan ..


Jemputan 1 : Jemputan Keje


Time : Around 2-3 am ... EAI dh start nak wat deployment .. SDP tengah sangkut .. AIA in progress.. Hero Tamil in Action!! Masa ni Ice Mocha Blended working well .. so mood aku masih happy happy ..

*Pic courtesy to Apai*


Time : Area 4.30 am - 5.30 am .. SDP dah siap buat shakeout .. ASAP pon dah ok ... aku baru nak start wat shakeout untuk EAI .. lepas sibuk main Plants Vs Zombie.. ooopss.. ihiks..banyak BE yang tak baper nak sukses .. sebab weblogic ade nak kena gegodek lagi ..

Dah mula terasa stress .. perut rasa tak selesa .. Apai kat sebelah aku pon dah stress stress .. maka berjangkit la kat aku ..

*Pic courtesy to Suhana*


Time : Around 7.30 am - 8.30 am ... ho yeh! . Time ni Apai dah blah .. tinggal aku buat shakeout sesorang .. mula terasa pressure untuk siapkan shakeout ni .. cakap ngan orang pon dah lalok lalok .. time ni ramai yang emosi kurang stabil .. kalo salah cakap bole bikin hati panas .. uhuhuh .. ramai jugak yang tido bersepah kat opis time ni...

Dalam kol 9++ am aku siap compile shakeout .. kol 10 camtu gerak balek umah .. aduss .. malas giler nak drive .. (Officially 27 hours without realll sleep .. )


*Pic Courtesy to Suhana*



Jemputan 2 : Jemputan Kawen Intan & Fais




Ampun ye pengantin baru ... niat nak pegi tu memang aku dah pasang dari mula aku dapat tau tarikh kawen korang .. tapi ape bole aku buat .. badan tidak berupaya .. bajet mampu la nak pegi .. tapi .. tak mampu .. ( tapi Naim dah tolong letakkan nama aku kat hadiah .. heheh .. Thanks Naim!)

Selamat Pengantin Baru for both of u..

*Pic courtesy to Adik Pais@ FB*

Jemputan 3 : Nana's Engagement

Thank you very much Nana .. sebab send MMS ni kat aku .. i sangggaaattttt seronot dapat MMS ni .. terasa diri amat di hargai .. walaupon aku tak dapat join .. but u know how i felt rite?...

Cik Nana sangat cantek n comot dengan hiasan bunga terselit di telinga .. auwww .. ayu sekali .. !


Jemputan 4 : Islah's Engagement




Congrats Islah .. u look sooooo soooo stunning and pretty!!! what's else I can say?.. Stunning & Pretty (full stop!).

*Pic courtesy to Aqilah @ FB*


Jemputan 5 : Naa's Engagement


Thanks Naa .. sebab sudi send gambo ni kat FB aku .. tak dapat pegi .. dapat tengok gambo pon aku dah cukup suke! Suka sangat! .. Tema pink .. auww so sweet..

Despite the disaster makeup (as what u said...) .. U're gorgeous the way u are ... ;)

(Naa , roger aku eh kalo gambo ni tak di benarkan di letak di sini.. =))



Aper aper pon .. CONGRATS TO SEMUAAAA!! ..

No comments:

Related Posts with Thumbnails