Wednesday, December 15, 2010

Bankrupt!

Menghitung hari biler gaji nak masuk ..
Poket dah tinggal habuk ...
Perut asyik kreuk kreuk ...
Mane pegi duit aku? ...


Hahahahahah ... sadis! ..


Sampul emergency aku plak hilang .. dalam sampul tu ade la beberapa ratus .. huuu sadis sadis .. kalo sampul tu ade .. bole la aku wat bayar duit sewa umah .. duit makan sesikit .. duit minyak .. ni pon aku dah usik duit sampul saving .. uhuks =( .. takmo usik banyak sangat .. duit kepek lagi la aku tanak usik .. (disiplin! disiplin!) .. Berhutang? ...kalo bole aku tak nak amalkan .. rasa aku dah byk berhutang dah ni .. ( abes imej bersih aku kalo asik pinjam duit orang ) blajo berhutang .. keter berhutang .. jenuh nak bayo utang je karang ..

Owh sampulku .. di mana dikauuuu?? ... (terpaksa beli sampul baru.... )


Ade toyol ke kat umah aku?... huwaaaa ...

No comments:

Related Posts with Thumbnails