Friday, November 19, 2010

Saya Terlupa Esok 20hb

Di sebabkan issue di opis , cuti raya haji , cuti raya haji extended , sukan asia , aku hampir terlupa yang besok 20hb November.


Nyaris aku chatting dengan fird siang tadi .. kalo tak kompem aku tak balek KL lg sok siang .. (aku plan nk balik malam...) nak layan asian games punye pasal sanggup balek malam.. dah pulak esok shout awards .. terpaksa balek pagi .. pegi kedai spek .. dok umah (support kate...).. petang pegi umah Fird..


Bestnye dapat layan Asian games .. dapat plak parents yang melayan sukan jugak .. memang tv ni pasang Arena 801 je la .. hahahah .. yess!! tak payah nak berebut tengok tv .. ngan bebudak kecit yang layan Ceria pon tak yah nak berebut sebab rasuah derang dengan mainan .. hahahah ..


Ok Datuk Chong Wei.. good luck lawan Chen Jin besok! .. ampun tak dpt tengok.. moga jumpa Lin Dan kat Final .. hehehe


To Takraw Team .. arghhh tak pat tgk jugakkk game final lawan Thailand.. Good Luck jugak la eh ..

No comments:

Related Posts with Thumbnails