Tuesday, November 16, 2010

Lunch bersama sementara dia masih bujang

*Di sebabkan Muaz dah nak kawen .. maka aku banjer dia makan kat SR*



Ngahahahha .. Muaz! .. Happy bridegroom to be soon! .. tak sangka Muaz dah nak kawen .. pencinta wanita MMU ni dah nak kawen dah tak lama lagi ..Dapat ustazah lagi you! .. aumm!



Tak ada angin .. tak ada ribut tetiba jeh dapat khabar berita Muaz dah nak bertunang .. n kawen ...



Congrats Muaz .. Semoga berbahagia ke anak chuchu (lepas ni dah susah la nak lepak dengan Muaz ex-pencinta wanita.. hik hik)

ADE APE DENGAN MUAZ?

Sampai aku buat entry khas untuk dia?..

Hahahahaha

  1. Muaz antara member terawal aku kat MMU
  2. Muaz selalu tolong aku masa kat MMU
  3. Muaz selalu tolong tapaukan untuk aku lunch/dinner
  4. Muaz rajin melayan kerenah aku dulu
  5. Muaz pemegang sepanduk umah aku.. ngahahahhaa
  6. Muaz seorang yang tidak gentlemen .. hahahah
  7. Muaz evaluate aku untuk 360... hahahhaahhahahhhhaha

3 comments:

4feet8 said...

muaz misti seorang yg sangat bes,kan..?

Lovely Bella said...

heheheh.. sedeh jugak bile kwn yg rapat kt dah kawen kan.. x same mcm dulu.. btw 1st time singgah nice blog dear.. follow kamu!!

msmilo said...

NaniE : haha muaz ni kekadang je dia bes .. (best bler dia tlg kita) tp tak bes bler dia byk bebel .. hahaha

Lovely Bella : yep yep .. setat terasa masa dia dh bertunang .. nk kuar hangout pon makin payah ...

thanks dear. nnt kita follow kamu jugak k ;)

Related Posts with Thumbnails