Monday, September 6, 2010

Kad dah masuk dalam Peti Merah


Rugi aku tak snap pic kad yang aku masukkan dalam peti merah sabtu lepas .. bukan slalu aku nk wat keje di luar kawalan otak aku ni..

Camni cternye .. bersempena dengan hari jadi sorang member aku last week .. aku terdetik nak send kad bday kat dia ... (tak penah aku wat mende gini lagi seumur idop.. hahahaha )

Kenape aku send kad tu? ... sebab nk wish bday kat dia ...

Kenape kat orang lain aku tak send pon kad bday? .. sebab aku rasa cam nak bg kat dia ..

Kenape beria nak bagi ?... sebab aku nak dia tau yang aku ingat n care kat dia (perghhh!!!)

aduyai .. berpeluh rasa biler pikir

Ape response dia?

Camne dia response?

Camne kami lepas ni?

Hahahahhahaha .. Nein, dun try too hard bole tak? ...

Ade kawan aku ckp ..

"Bagilah bagilah kad kt dia .."

Ade yang ckp gini

"Wahhh bagus bagus .. sekali sekala buat camni .. taper .. biar dia tau ko care pasal dia"


Ade plak yg ckp gini

"Ishhhh! nape ko bggg??... lenkali jgn bagiiii .."

Hahahahah ... Per per je la .. yang penting aku dh antar .. dan lega .. aper nak jadi lepas tu .. jadi la .. hahahahha

Last but not least :

Hey U!

Happy 27th Birthday!

It's ME!
-------------
N.E.I.N
-------------

No comments:

Related Posts with Thumbnails