Monday, June 21, 2010

Sehari Bersama Chik Nein

Sehari derang bersama aku .. amik kauuu .. lutut dedua berlobang .. sebabnye?... aku ajak derang main bola kat laman umah .. hahah ..

Jatuh kat jalan tar ... aku dh pesan main kat atas rumput.. nk jugak derang sepak bola ke jalan tar .. kan dan jatuh .. huuu ...

Naseb mak pak derang x kisah .. hehehe .. "Xpe.. jatuh sikit jeh .. hero kan.."..perghh aku yg lega .. bebudak dua tu dh bantai nangis...hik hik..

*Penangan men bola sepak ngan chik Nein*

*Di sebabkan kejadian tersebut .. bebudak senyap sunyi smp tdo malam...*
* yang sorang tdo dengan tangan dedua belah terbukak .. yg sorg tdo sambel selak suar belah kiri tetinggi..hahahaha*

2 comments:

Byzura Mj (By) said...

apsal ko ganas sgt. sian dak tu. kalo aku jadi mak dia sure aku rotan ko skali..wakakaka

msmilo said...

hahahahah ... naseeb ko bukan mak derang by.. kalo x terpaksa aku wat entry pasal muntut aku berbirat kena rotan... hahahaha

Related Posts with Thumbnails