Sunday, February 21, 2010

Panjangnyeeee Tangan Kakak Tuuuu

Hahahaha...aku g beli barang kat Tesco tadi ... aku malas nak amik troli...eksyennnn konon barang tak banyak sangat...aku amik je la bakul biru tuh...walaupon aku taw..stesen utama aku ialah stesen air..tapi aku tetap eksyen x nak pakai troli...aku pon amik la 2 botol air mineral 1 liter ... 3 botol air ais krim soda 1 liter ... haaaa...wat kekira kengkawan... total jadik 5 liter ... berat la jugak kn...tp still belagak macam org yang gagah perkasa...

Masa aku tgh carik aper yang di maksudkan dengan air squash Encek Buya .. sorg pakcik yang tengah tolak troli yang berisi anak dia yang berumur dalam lingkusan 1- 1 tahun setengah berkata "Eh ehhhhhh pangjangneee tangan kakak tuuuu" kata dia kepada anak dia yang lam troli tu...

Aduhhh malunyee akuuu... :"> ... trusss aku pergi dari situuu..pegi carik troli!!! ... hehe..memang tangan dah lenguh pon masa tu..hik hik ....

*********************************************************

Lepas beli barang ape yang patut dekat Tesco Shah Alam tu...aku pegi McD Seksyen 9..memandangkan McD Seksyen 3 tu penuh orang ... sampai .. terus jmpa ngan mereka mereka yang berjanji..ade Cikkim , Fiza (wife Cikkim), Epol & Fais ... Fais and Cikkim ade keje nak kena wat..aku datang saje je nak lelepak..jmpa kawan lama...

Tengok Cikkim n Fais wat keje..terkenang aku masa dedulu..wat keje merata rata..aku penah wat keje kat McD .. kat kedai makan lepas kelas .. kat mamak...merempat opis orang...uish..merata rata la..janji keje aku siap and aku dapat refer pada sifu .. hehehe...Cikkim, Fais & Epol adalah orang orang yang banyak tolong aku .... it's a blessing to know them ... =) .. sampai sekarang kalo aku ade kemusykilan..aku suke call derang ..tanya..hehe ..

*Inilah Cikkim & Fais...derang memang sengal kalo depan camera..luar camera pon sengal jgak!..hehe*

Derang kusyuk wat keje..aku ..Epol n Fiza beborak..tapi cam busan jgak..hahaha..kol 12 Epol nak gerak balik dah..aku pon nk gerak jgak laaaaa....derang x abes diskas lg...kalo tunggu karang..mau sampai kol 2 - 3 pagi..aishhh balekk laaa...


No comments:

Related Posts with Thumbnails