Tuesday, January 26, 2010

Tuhan Berikan Aku Cinta - Ayushita

Tuhan Berikan Aku Cinta by Ayushita

Walau aku senyum bukan berarti
Aku selalu bahagia dalam hari
Ada yang tak ada di hati ini
Di jiwa ini hampa

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

Ku bertemu sang adam di simpang hidupku
Mungkin akan ada cerita cinta
Namun ada saja cobaan hidup
Seakan aku hina

Tuhan berikanlah aku cinta
Untuk temaniku dalam sepi
Tangkap aku dalam terang-Mu
Biarkanlah aku punya cinta

Tuhan berikanlah aku cinta
Aku juga berhak bahagia
Berikan restu dan halal-Mu
Tuhan beri aku cinta

*WARNING : pic ini bukan pic Ayushita yer..ini pic ku..hahaha..*perasannyeh hakuu..**

Sekarang aku tengah suke dengan lagu neh....lirik best!..kena la jugak ngan life aku skang..hahahah...life yg single and available and searching neh..hahah (owhh so lame!)..lelebih lagi tang korus..perghhh memang terbahekkk la part korus tuh...rasa cam nk ulang jeh kat sini...ulang leh?...hahah..Tuhan berikanlah aku cinta...Untuk temaniku dalam sepi...Tangkap aku dalam terang-Mu..Biarkanlah aku punya cinta...Tuhan berikanlah aku cinta...Aku juga berhak bahagia....Berikan restu dan halal-Mu...Tuhan beri aku cinta.... fulamekkk..memang glerk tangkap leleh...mendayu dayu..membuat jiwa sepi ku ini meruntun runtun macam sutun...hahaha

********************************************************************************

Smalam modem wireless umah aku kena sambar petir..ouch!..bijak nau bebudak neh tak off modem time kilat..kan dh kena sambar...uhuhuh..skang sape yg susah????..hishhh..geram jgak aku ..x masalll jeh nk kena pegi jelajah satu puchong carik tempat Belkin tu..nasebbb la Belkin Wireless tu lifetime warranty...tp..mane aku letak warranty card ???..argh!..nk kena punggah kotak la plak..malasnyehhh..nasebb jgak la isnin ni aku cuti..sempena hari wilayah...dapat la aku melaksanakan misi aku tu nnt...rasa macam nk singgah putrajaya la lepas g puchong...heheh..ke singgah seri kembangan?..ajak dia lunch ke..ajak dia lepak ke..hahaha..nk ke dia? berangan!



4 comments:

A.F.A. said...

ye.,semua org berhak bahagia.
ajak saje die.,mane tahu die nak.*sebok je* ;p

msmilo said...

LoL..time kasey sbb kasi semangat aienull...hik hik...

ReD DReaM said...

nein, nk ajak sapa lepak kt seri kembangan tuh? :>

msmilo said...

nk ajak org yg duduk kat seri kembangan lepak kat seri kembangan.. =P...semestinye org itu bukan muaz..ahaks

Related Posts with Thumbnails