Thursday, January 14, 2010

Owh! Weblogic part 2

*credit to djyuki@deviantArt*

Stress aku sehari dua ni dengan weblogic..so hari ni aku mengambil keputusan untuk delete / uninstall yg berkaitan dengan weblogic dalam laptop aku neh...dan menginstallnye semuleee....wahh sungguh gigih aku start from zero!.....penat taw..install punye install..build clean build clean..skalik ERROR lagik!!~!...


yang menambahkan sakit ati tu...errornye sama dengan error dua hari lepas..aduh!..tensi mehh!!...rerupanye solutionnye..amatlah mudah dan senang...add jms.listener kat dalam properties...dengg..kenape la aku x teringat nak wat camtuh??...argh!...

x masalll jeh xde keje terus ade keje..hahahhaha

*tambah jms.listener tuhhhhh jehhh??...*

*Yeay! dh synchronized!*


oh!..hari ni balik lambat lagi..ade meeting kol 6...blurgh!

2 comments:

A.F.A. said...

kol 6 br miting..erghhhh tensennye kann...
still x dpt nk add blog ni:((
asyik ckp link error/..pelik btollll


*br ckp dh lama x jumpa.,pg td dh terjumpa time bfast kan..hehehhe

msmilo said...

tu lah pasal..kol 6 baru nk setat miting..terpaksa balik lepas maghrib..hhehe..dh alang2 sgt...

alaaa...x dpt lagik ke ;(..huuu..

ehhh ade eh pg td time bekpes??...seyes akak x pasan...sowwyy mata ni kabur tp perasan mata elok lg...

Related Posts with Thumbnails